اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مظفری خبر داد

اجرای نمایش خیابانی «یوسف» در دانشگاه‌های استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن نمایشی استان بوشهر گفت: نمایش خیابانی «یوسف» با موضوع دفاع مقدس نوشته و کار محمد مظفری در دانشگاه‌های سراسر استان به اجرای عمومی در می‌آید.

اجرای نمایش خیابانی «یوسف» در دانشگاه‌های استان بوشهر

محمد مظفری نویسنده و کارگردان این نمایش و مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این نمایش که به صورت محیطی و در فضای باز اجرا می‌شود از هفته گذشته شده به مناسبت هفته بسیج و همچنین روز دانشجو با اجرا در دانشگاه‌های بزرگ استان مثل دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر آغاز شده و قرار است این نمایش تا پایان آذرماه در بیشتر دانشگاه‌های استان به اجرای عمومی درآید.

مظفری گفت: داستان نمایش از موضوعات دفاع مقدس و تاثیرات جنگ است و بیش از 10 نفر هنرمندان تئاتر استان بوشهر با حمایت سازمان بسیج هنرمندان این استان در آن همکاری می‌کنند.

مظفری با اشاره به اینکه در بسیاری موارد مسئولان فرهنگی داد از نبود آثار ارزشی در حوزه دفاع مقدس می‌زنند، افزود: حالا که ما این نمایش را در حوزه دفاع مقدس و پاس‌داشت ارزش‌های دینی و ملی در حوزه جنگ آماده اجرا کرده‌ایم از مسئولان محترم فرهنگی و غیر فرهنگی انتظار مساعدت داریم.

وی گفت: تنها راه مقابله با حملات فرهنگی دشمن اقدامات فرهنگی و تولید آثار فاخر در این حوزه و بردن آثار بین مردم است که امیدواریم مسئولان و متولیان این امر برای اینکار سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

مظفری در پایان با ذکر این که با توجه به محیطی بودن اجرای این نمایش می‌توان آن را در شهرها و روستاهای سراسر استان اجرا کرد، افزود: به دلیل نبود بودجه کافی عملا از این مهم بازمانده‌ایم.

انتهای پیام/66006/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول