اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اراک:

معابر عمومی شهر اراک از مستحدثات غیر مجاز پاکسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اراک از پاکسازی معابر عمومی شهر اراک از مستحدثات غیر مجاز خبر داد.

معابر عمومی شهر اراک از مستحدثات غیر مجاز پاکسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصطفی ویسمه‌ای اظهار داشت: در اجرای دستور معاون دادستان اراک و در پی تصرف معابر عمومی توسط برخی مالکان در محله خانه سازی شهر اراک با بهره‌گیری از توان انتظامی کلانتری 13 حافظیه و توان عملیاتی یگان امداد و با همکاری شهرداری اراک تعداد 22 فقره مستحدثات صورت گرفته در معابر عمومی آن منطقه جمع‌آوری و به حالت اولیه بازگردانده شد.

وی اظهار داشت: موارد احداثی در کوچه و خیابان‌های منطقه مذکور با مصالح ساختمانی کاذب صورت گرفته و برای بهره‌برداری پارکینگ و انبار مورد استفاده قرار می‌گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با تذکر به برخی افراد که پیاده روی‌های عمومی شهر را محلی برای کسب و کار و یا نگهداری اموال خود کرده‌اند عنوان داشت: طرح مذکور تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و چنانچه مردم عزیز و شریف استان موردی را مشاهده کردند با تلفن 110 تماس حاصل کنند.

ویسمه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود از شرور سابقه‌دار در اراک خبر داد  و گفت: به دنبال شکایات مردمی از یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار در شهر اراک مبنی بر ضرب و جرح، تهدید به قتل و آدم ربایی توسط وی دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی، محل‌های تردد و پاتوق متهم مذکور شناسایی و سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اراک بیان داشت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی چندین مورد توسط مأموران انتظامی و کلانتری‌ها دستگیر و با اعلام مشخصات غیر واقعی به مراجع انتظامی و قضایی و خودداری از عنوان کردن هویت واقعی خود سعی در پنهان داشتن سوابقش داشته است.

عباسی گفت: متهم پس از بازجویی‌های فنی و پلیسی سرانجام هویت واقعی خود را عنوان و به موارد اتهامی و انتسابی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده به دادسرا تحویل و با صدور قرار موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/87001/ی/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول