اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ خبر داد

حضور نخبگان 10 و 80 ساله در جشنواره کوهرنگ

خبرگزاری فارس: دبیر ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ گفت: نخبگان 10 و 80 ساله در جشنواره کوهرنگ حضور داشتند و این مهم یک دستاورد ارزشمند است.

حضور نخبگان 10 و 80 ساله در جشنواره کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد افرادی پنجشنبه شب در آیین اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ، در ارتباط با فعالیت‌های صورت گرفته در این جشنواره اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از 15 مهر ماه منتشر شد و آخرین مهلت ثبت‌نام آثار، پنجم آبان ماه سال جاری اعلام شده بود.

وی ادامه داد: این جشنواره ویژه چهار استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی و قم برگزار شد و تمامی شرکت‌کنندگان نیز از همین استان‌ها بودند.

دبیر ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ ثبت‌نام در این جشنواره را در حد انتظار دانست و اظهار کرد: در ثبت‌نام اولیه و در زمان اعلام شده 356 نفر اقدام به ثبت اثر خود برای شرکت در این جشنواره کردند.

افرادی افزود: این تعداد اثر توسط 40 داور مورد بررسی قرار گرفت و 266 اثر از این تعداد با کسب امتیاز‌های لازم انتخاب شدند.

وی یکی از مشکلاتی که در این جشنواره وجود داشت را محدودیت از نظر تعداد اثر انتخابی دانست و گفت: به دلیل محدودیت‌هایی که در این زمینه داشتیم مجددا این 266 اثر را توسط 20 داور بررسی کردیم و از این تعداد 155 اثر به صورت نهایی برای شرکت در جشنواره معرفی شدند.

دبیر ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ حضور آقایان را بیشتر از خانم‌ها دانست و اذعان کرد: در ششمین دوره این جشنواره 17 خانم و 138 آقا شرکت کرده بودند که سطح تحصیلات این افراد از کم سواد تا دکترا اعلام شده است.

افرادی تصریح کرد: نکته جالب توجه در این جشنواره سن شرکت‌کنندگان بود و کم‌سن‌ترین شرکت‌کننده 10 سال و مسن‌ترین شرکت‌کننده 80 سال سن داشت.

وی در پایان بیان کرد: نتایج داوری نهایی جشنواره طی یک ماه آینده و از سوی ستاد مرکزی جشنواره در بنیاد رسمی نخبگان کشوری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول