اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ششمین جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ عنوان کرد

تحقق پیشرفت‌های علمی مبتنی بر فناوری روز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ گفت: باید فعالیت‌های خود را به گونه‌ای انجام دهیم که بتوانیم تمام اهداف را در راستای پیشرفت و تعالی علمی مبتنی بر فناوری روز محقق کنیم.

تحقق پیشرفت‌های علمی مبتنی بر فناوری روز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید حسین اخوان پنج‌شنبه شب در آیین اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ گفت: جشنواره کوهرنگ به دنبال شناسایی آثار علمی برتر نخبگان و معرفی آنها پس از داوری است.

وی ادامه داد: فعالیت انجام شده در این جشنواره بسیار مناسب بود و با توجه به فعالیت‌های مناسبی که در زمینه برگزاری این جشنواره به میزبانی استان قم انجام شد، می‌توان چنین گفت که موفقیت این جشنواره مربوط به آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و استان قم است.

رئیس ستاد ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ با اشاره به اینکه چنین جشنواره‌هایی می‌توانند گام‌های بلندی در راستای موفقیت علمی کشور بردارند، اظهار کرد: باید فعالیت‌های خود را به گونه‌ای انجام دهیم که بتوانیم تمام اهداف را در راستای پیشرفت و تعالی علمی مبتنی بر فناوری روز محقق کنیم.

اخوان حضور نسل جوان و نوجوان را در چنین فعالیت‌هایی بسیار مفید دانست و ابراز داشت: با حضور گسترده در فضای علمی کشور و ثبت اختراعات علمی گوناگون باید خود را برای فتح قله‌های بلندتر و موفقیت‌های بیشتر مهیا کنیم.

وی در ادامه از نهاد‌های مختلف استان که در برگزاری این جشنواره همکاری داشتند تقدیر کرد و گفت: در برگزاری این جشنواره بسیاری از ادارات و نهادها از جمله آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه، نیروی انتظامی، استانداری، مدیریت موسسه امام خمینی(ره) و... فعالیت‌های مفیدی انجام دادند.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول