اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه قم

جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: آیین اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ با حضور امام جمعه قم برگزار شد.

جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استانداری قم پنجشنبه شب در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های علمی که در سال‌های اخیر در کشور ایجاد شده است، بیان کرد: امروز ایران به تمام جهان اثبات کرده که توانایی دستیابی به تمام تکنولوژی‌های روز دنیا را دارد.

وی یکی از بارزترین نشانه‌های پیشرفت علمی کشور را حضور دانشجویان در این جریان دانست و گفت: جوانان و دانشجویان باید بیش از پیش و برای اعتلای کشور در زمینه‌های گوناگون تلاش کنند.

حسین اخوان علوی رئیس بنیاد نخبگان استان قم نیز در این مراسم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را بسیار مناسب دانست و گفت: این نمایشگاه و نمایشگاه‌هایی از این قبیل می‌تواند زمینه حضور بیشتر در این عرصه را برای مردم فراهم کند.

محمد افرادی دبیر اجرایی ششمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ، دیگر سخنران این مراسم بود که به ارائه گزارشی از فعالیت این جشنواره از زمان اعلام فراخوان تا اختتامیه پرداخت.

از مخترع 10 ساله تقدیر شد

در این مراسم به صورت نمادین تعدادی از شرکت‌کنندگان در جشنواره تجلیل شدند که از جمله این افراد می‌توان به جوان‌ترین شرکت‌کننده و مخترع که یک جوان 10 ساله بود اشاره کرد.

همچنین نماینده‌های معرفی شده از سوی هر استان در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری برگزار شده بود، لوح تقدیر و تندیس خود را از دست امام جمعه قم دریافت کردند.

برگزیدگان این جشنواره طی یک ماه آینده از سوی هیئت داوران و توسط بنیاد ملی نخبگان معرفی خواهند شد.

ششمین نمایشگاه جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ از سه‌شنبه 14 آذر ماه در موسسه امام خمینی(ره) قم و با حضور نخبگان و مخترعان از چهار استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و قم برگزار شد.

انتهای پیام/78002/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول