اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس سازمان نظام مهندسی قزوین خبر داد

فعالیت 70 کمیسیون در نظام مهندسی قزوین

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین از فعالیت 70 کمیسیون در نظام مهندسی ساختمان استان قزوین خبر داد.

فعالیت 70 کمیسیون در نظام مهندسی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یدالله کاظمی نایب‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در نشست مطبوعاتی بزرگداشت چهاردهمین سالگرد تأسیس نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و آغاز به کار پنجمین دوره هیئت رئیسه آن که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: 700 نفر از مهندسان در 70 کمیسیون مختلف در نظام مهندسی استان قزوین برای انجام برخی از فعالیت‌ها در حال تلاش هستند و این طرح برای نخستین‌بار است که در استان قزوین انجام می‌شود.

وی با اشاره به پنج سال کسب رتبه برتر نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در اجرای مقررات ملی ساختمان افزود: مقررات ملی ساختمان پیرامون مسائل بهداشت، ایمنی و حفظ سرمایه‌های ملی در راستای حمایت از مردم به عنوان بهره‌برداران از ساختمان‌هاست که نظام مهندسی استان قزوین در این بخش توانسته پنج سال رتبه برتر در اجرای مقررات ملی ساحتمان را کسب کند.

نایب‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان استان قزوین سال 77 تأسیس شده و هر ساله تعداد اعضای آن در حال افزایش است به طوری که هم‌اکنون از 250 تا 260 هزار نفری که در سراسر ایران در نظام مهندسی عضویت دارند قریب به شش هزار نفر آنها در نظام مهندسی ساختمان استان عضو هستند.

کاظمی اذعان داشت: نظام مهندسی ساختمان استان قزوین هر سال به صورت تصاعدی در حال رشد و پیشرفت بوده و تا به امروز پیشرفت‌های قابل توجهی را داشته است.

این مسئول با اشاره به مشکلات طرح تفکیک آپارتمان‌ها در ثبت احوال بیان کرد: در اواخر سال 89 با مشکلاتی که در خصوص تفکیک آپارتمان‌ها در ثبت احوال مطرح شد با جلساتی که با مدیران ثبت احوال داشتیم از اواسط سال 90 این وظیفه بر عهده نظام مهندسی ساختمان قرار گرفت.

نایب‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین اضافه کرد: در سیستم قبلی در طرح تفکیک آپارتمان‌ها ممکن بود تخلفاتی صورت بگیرد که در طرح جدید بسیاری از مشکلات برطرف شده است.

کاظمی در پایان یادآور شد: سازمان نظام مهندسی استان قزوین در این سالیان پیشرفت‌های خوبی از نظر کمی و کیفی داشته است که باید آن را به جامعه مهندسان استان تبریک گفت.

انتهای پیام/77003/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول