اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر مازندران:

سدهای شرک در کل جهان در حال شکستن است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر مازندران گفت: سدهای شرک در کل جهان در حال شکستن است.

سدهای شرک در کل جهان در حال شکستن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام سید رسول ساداتی ظهر امروز به مناسبت روز جهانی داوطلب در مراسم تجلیل از خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بابل اظهار داشت: عظمت حادثه عاشورا به عظمت و نیت آفریننده حادثه برمی‌گردد، نیت امام حسین (ع) رضایت پروردگار، احیای دین خدا و حفظ زحمات جدش محمد (ص) بود، این نیت پاک  حسین (ع) و نهضت او را ماندگار، جاوید و سرآمد همه حوادث عالم کرد.

وی با اشاره به اینکه نیت عمل هرگز از بین نمی‌رود افزود: نیت امام در نهضت عاشورا سبب شد مراسم محرم ماندگار و پرمحتوا‌تر از هر سال با عظمت عالم‌گیر در کل جهان برگزار شود.

وی نهضت عاشورا را الگوی همه جهانیان دانست و بیان داشت: عربستان سعودی که سال‌ها شیعه را مشرک می‌دانست، امروز سد شرک در آنجا شکسته شد و مردم به عزاداری در مجالس و اماکن‌های مختلف می‌پردازند که استمرار همان اهداف بلند سید‌الشهدا است.

ساداتی اذعان داشت: هر انسانی که نفع او بیشتر شامل حال مردم شود، از جایگاه برتری برخوردار بوده زیرا هر که در خدمت به مردم باشد، بیشتر مورد عنایت پروردگار است.

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: تشکلات مردم نهاد هلال احمر در راستای خدمت به همه مردم در هر شرایط ، مکان، زمان با هر دین، قشر و زبانی که باشند تشکیل شد. خدمات آنها ماندگار و الهی بوده و چون با نیت خیرخواهانه انجام می‌گیرد مورد عنایت خداوند است.

ساداتی اظهار داشت: خدمت به انسان توفیقی است که خداوند آن را شامل حال افراد خاص می‌کند. همه جمعیت هلال احمر انسان‌های الهی و وی‍ژه هستند و باید به شکرانه این نعمت سپاسگزار باشند.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول