اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

94 درصد درآمدهای پیش‌بینی شده محقق شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به افزایش درآمد‌های استانی بیان کرد: استان قم توانسته در 9 ماه نسبت به مبلغ مصوب، 94 درصد تحقق درآمد داشته باشد.

94 درصد درآمدهای پیش‌بینی شده محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا دهناد در کارگروه توسعه کشاورزی استان با تاکید بر ضرورت جذب تمام اعتبارات مصوب استان در بخش توسعه کشاورزی، اظهار کرد: به هر میزان که بتوانیم جذب بودجه داشته باشیم می‌توانیم زمینه را برای استفاده تمام استان از این تأمین اعتبار فراهم کنیم.

وی با اشاره به افزایش درآمد‌های استانی بیان کرد: استان قم جزء معدود استان‌های کشور است که توانسته در 9 ماه نسبت به مبلغ مصوب، 94 درصد تحقق درآمد داشته باشد که این مسئله موجب افزایش میانگین درآمد سرانه مردم شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با بیان اینکه کشاورزی از جمله مشاغل اقتصادی با ضریب موفقیت بالا است، افزود: باید تلاش شود تا با جذب حداکثر اعتبارات توسعه کشاورزی، طرح‌های اجرایی مصوب این بخش مورد حمایت قرار گیرند.

دهناد در پایان با اشاره به اینکه در بخش توسعه کشاورزی استان اقدامات موثری انجام شده است، اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی می‌تواند هم در کمیت و هم کیفیت تولید اثرگذار باشد.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول