اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان– 37

زمان ورود ضریح حسینی به اهواز مشخص نیست

خبرگزاری فارس: با وجود اظهار نظرهای مختلف درباره ورود کاروان سفینةالنجاة، حامل مضجع شریف اباعبدالله الحسین (ع) به مرکز خوزستان، فرماندار اهواز اعلام کرد: هنوز زمان دقیق ورود این کاروان مشخص نیست.

زمان ورود ضریح حسینی به اهواز مشخص نیست

عبدالعزیز فدعمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ضریح امام حسین (ع) که توسط هنرمندان کشورمان در شهر مقدس قم ساخته شده، هم اکنون در شمال خوزستان است و تا ساعتی دیگر پس از خروج از دزفول، با ورود به شوشتر به چشم انتظاری عاشقان اهل بیت (ع) در این منطقه پایان خواهد داد.

وی تصریح کرد: کاروان حامل مضجع شریف سالار شهدای دشت کربلا، امشب میهمان مردم شهر دارالمومنین شوشتر در مقام امامزاده عبدالله زیارتگاه خیل عاشقان است.

فرماندار اهواز پیش بینی‌های قطعی درباره ورود ضریح به مرکز استان در روز پنجشنبه را نادرست دانست و گفت: کاروان سفینه‌النجاه قرار است فردا صبح از شوشتر به سمت اهواز حرکت کند اما در میان راه با توجه به وجود شهرهای ملاثانی، ویس، شیبان و دهها روستا، احتمال می‌رود این مسافت 90 کیلومتری میان شوشتر-اهواز، یک روز به طول انجامد.

فدعمی تصریح کرد: مردم شهرها و روستاهای مسیر شوشتر تا اهواز از روزهای گذشته خود را آماده میزبانی ضریح امام حسین (ع) کرده‌اند و قطعا با ورود به محدوده این شهرها و روستاها، ترافیک سنگینی در طول مسیر ایجاد خواهد شد که سرعت حرکت کاروان را کند می‌کند.

وی در عین حال اظهار داشت: به محض اطلاع از زمان دقیق ورود ضریح سرور و سالار شهیدان به اهواز، اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیمای استانی انجام خواهد شد.

فرماندار اهواز محل برگزاری مراسم استقبال و استقرار ضریح را در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) واقع در چهار راه‌آبادان ذکر کرد و گفت: تمهیدات لازم در خصوص ترافیک و مسائلی امنیتی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول