اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشاوره ناجای همدان:

شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان خانواده را نشانه گرفته‌ است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی همدان گفت: کانون خانواده در ایران جلوی بسیاری از آسیب‌ها را می‌گیرد به همین دلیل دشمن با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان قصد تخریب بنیان‌های خانواده را دارد.

شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان خانواده را نشانه گرفته‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌احمد نادری عصر امروز در سمینار آموزشی فقه و زندگی در همدان اظهار داشت: در گذشته مسائل و مشکلات خانواده‌ها بسیار کم بود و آسیب‌های اجتماعی فرزندان را کمتر تهدید می‌کرد.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی در عصر کنونی با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات و استفاده از ماهواره، اینترنت و استفاده از مواد مخدر صنعتی فرزندان را بیشتر تهدید می‌کند.

رئیس اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان ادامه داد: نیازهای جامعه از حالت کمی به کیفی تبدیل شده و ما هم باید با شناخت این نیازها حرکت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تأثیرگذاری خانواده‌ها ‌روی فرزندان خود خاطرنشان کرد: بیشتر شخصیت فرزندان در خانواده شکل می‌گیرد و روح و فضای حاکم در خانواده فرزندان را بالنده می‌کند.

نادری با اشاره به افزایش آمار طلاق در جامعه تأکید کرد: زوج‌های جوان به علت عدم آموزش علم زندگی بعد از مدتی کوتاه با مشکلات عدیده‌ای روبرو می شوند که منجر به طلاق می‌شود.

وی ادامه داد: در ایران اسلامی خانواده و بنیان‌های آن جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد و دشمنان با شناخت این موضوع با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان قصد تخریب بنیان‌های خانواده را دارند.

رئیس اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شوند با همکاری برخی خودفروختگان با تبلیغ المان‌های مذهبی افکار عمومی را فریب می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات بی‌حجابی در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌کنند که حجاب فردی است و نه اجتماعی! و شاهد هستیم که در بازار خرید کشورمان کالاهایی را که آنها تبلیغ کرده‌اند مد شده و جامعه خواستار آن نوع پوشش است.

نادری به نقش دین و اعتقادات در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ما ملت ضعیفی نیستیم و دارای ریشه و جوهره دینی قوی هستیم، پس باید این ظرفیت بهره گرفت.

وی ادامه داد: کسانی که به خدا ایمان دارند کمتر آسیب می‌بینند و معنویت آنها را در مقابل مسائل و مشکلات بیمه می‌کند.

رئیس اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان با تأکید بر الگوسازی رفتاری افزود: در رفتار و گفتار باید الگوی مثبتی را ارائه دهیم و نمی‌توان فرزندان را از امکانات نرم‌افزاری محروم کرد بلکه باید نحوه استفاده را مدیریت کرد.

وی یادآور شد: اگر یک ارزش کاذب در کودکان نهادینه شود آنها بر اساس همان ارزش‌های کاذب تربیت خواهند شد، پس باید همیشه مراقب رفتار و کردار خود بود.

نادری در پایان سخنانش تأکید کرد: باید در انتخاب دوست بسیار مراقب بود و در این میان لازم است خانواده‌ها فرزندان خود را در دوست‌یابی مدیریت کنند.

انتهای پیام/2499/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول