اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایندگی‌ولی فقیه در سپاه مرکزی رشت خبر داد

آمادگی 5 ناحیه قرارگاه رشت در برگزاری رزمایش الی ‌بیت‌المقدس

خبرگزاری فارس: معاون نمایندگی‌ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت از آمادگی پنج ناحیه قرارگاه امام هادی(ع) این شهرستان برای برگزاری رزمایش الی ‌بیت‌المقدس خبر داد.

آمادگی 5 ناحیه قرارگاه رشت در برگزاری رزمایش الی ‌بیت‌المقدس

رمضانعلی مصلح لحظاتی قبل در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه رزمایش‌های دفاعی بسیج موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود، اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیسم باید منتظر سیلی محکم بسیج دهها میلیونی انقلاب اسلامی و جهان اسلام باشند.

وی با تاکید بر ولایت‌مداری بسیجیان، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) بسیج مستضعفان را تاسیس و پرورش داد و امروز بسیج به یک نیروی مردمی راهبردی تبدیل شده است.

معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رشت گفت: رزمایش الی‌بیت‌المقدس به صورت استانی و با حضور 20 هزار بسیجی گیلان از فردا برگزار می‌شود و 29 گردان عاشورا، الزهرا و پایگاه‌محور در این رزمایش با فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت در قرارگاه امام هادی (ع) عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه پنج ناحیه مرکزی رشت، انزلی، شفت، خمام و سنگر در قرارگاه امام هادی(ع) فعال هستند، تصریح کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس در دو روز متوالی 15 و 16 آذر جاری برگزار می‌شود.

مصلح با تصریح بر اینکه کارکرد بسیج و عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیجیان محصور و محدود به عرصه و صحنه خاصی نیست، اذعان کرد: هر آنچه که تحقق اهداف نظام و مردم به آن وابسته باشد در حیطه وظایف بسیج است.

به گفته وی، دفاع از کوی و برزن، آمادگی در حوادث غیرمترقبه، پدافند غیر عامل، تورهای ایست و بازرسی و غافل‌گیری دشمن فرضی، تمرین تاکتیک‌های صحرایی کمین و ضد کمین و برگزاری کلاس‌های بصیرتی از جمله اهداف و برنامه‌های رزمایش الی‌بیت‌المقدس است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه امام هادی(ع) رزمایش الی‌بیت‌المقدس رشت با اشاره به حضور بسیج در سه دهه گذشته و در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های نظام و انقلاب تصریح کرد: بسیج موجب شکست توطئه‌های دشمنان شده است.

وی، با اشاره به جایگاه بسیج فلسفه، تشکیل بسیج با فرمان امام راحل (ره) را توان آمادگی دفاعی در برابر تهدیدها، حفظ و مشارکت مردم در راستای تامین امنیت کشور عنوان کرد.

مصلح با تاکید بر آمادگی قرارگاه امام هادی (ع) رشت، خاطرنشان کرد: بدخواهان بدانند بسیج دفاع از ولایت و قدرت ملی نظام اسلامی را وظیفه خود می‌داند و در این راه استوار است.

انتهای پیام/2300/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول