اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان خبر داد

ارائه تسهیلات 600 میلیون ریالی برای کلزاکاران زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: کلزاکاران شهرستان زنجان از 600 میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش برخوردار خواهند شد.

ارائه تسهیلات 600 میلیون ریالی برای کلزاکاران زنجانی

قدرت‌الله سلیمانی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 180 هکتار از اراضی آبی شهرستان در سال‌جاری به زیر کشت محصول کلزا اختصاص یافته است که انتظار می‌رود 270 تن محصول دانه روغنی از این سطح کشت برداشت شود.

وی به میزان تسهیلات اختصاصی اشاره کرد و افزود: 5 میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای هر هکتار کشت محصول کلزا تصویب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: کشاورزان برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند.

سلیمانی از معرفی 380 پرونده برای اخذ تسهیلات از محل طرح توسعه کشاورزی خبر داد و گفت: طرح توسعه کشاورزی به عنوان گام بلندی در عرصه سرمایه‌گذاری در این بخش از ابتدای سال‌جاری آغاز شده است.

وی به متقاضیان اخذ تسهیلات اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون 3 هزار و 400 نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات در سایت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان تسهیلات دریافتی متقاضیان را بالغ بر 230 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از مجموع تعداد متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند 380 نفر برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند و مابقی افراد نیز در حال تکمیل مراحل و گذراندن دوره‌های آموزشی و مهارتی مورد نیاز هستند.

سلیمانی با بیان اینکه کارمزد تسهیلات تخصیصی هفت درصد است، اظهار داشت: مدت زمان بازپرداخت تسهیلات پنج ساله و همرا با دوره تنفس معین برای هر طرح کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان و علاقه‌مندان فعالیت در بخش کشاورزی و استفاده از تسهیلات این طرح می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سایت اینترنتی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اقدام نمایند.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول