اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز خبر داد

افزایش 2.9 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی سقز / ایجاد 6590 فرصت شغلی

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان دانست و گفت: تا پایان این هفته 2 میلیارد و 900 میلیون تومان به بخش کشاورزی این شهرستان اضافه می‌شود.

افزایش 2.9 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی سقز / ایجاد 6590 فرصت شغلی

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان از تلاش کارگروه بانک کشاورزی در جذب 8 میلیارد تومان سرمایه تاکنون در بخش کشاورزی این شهرستان تقدیر کرد.

وی افزود: افزایش این سرمایه ضمن ایجاد اشتغال پایدار، در  تولید و افزایش سرمایه بخش کشاورزی تأثیرات ماندگاری خواهد داشت.

فرماندار سقز از کسب رتبه دوم استانی شهرستان سقز در زمینه جذب اعتبار در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: 175 میلیارد تومان در زمینه سرمایه در گردش و ثابت به واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی استان اختصاص داده شده که باید با کارهای ترویجی و تبلیغی، سرمایه‌گذاران تشویق شوند تا زمینه توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر سقز فراهم شود.

فخری تاکید کرد: کارهای زیاد و فرصت‌های بی‌شماری در بحث سرمایه‌گذاری انجام شده که باید از این فرصت‌ها برای آبادانی بیشتر و خدمت صادقانه به مردم استفاده کرد.

فرماندار شهرستان سقز با اشاره به جذب سرمایه برای شهرستان به بازدید اخیر هئیت چینی و معاونت تولید شرکت دخانیات کشور اشاره کرد و افزود: اختصاص اعتبارات ویژه به دخانیات سقز 250 نفر اشتغال‌زایی ثابت را برای این شهرستان به دنبال دارد.

فخری خاطرنشان کرد: تسریع در جذب سرمایه‌گذاری برای طرح‌های عمرانی از جمله فرودگاه سقز،‌ سد شهید صالحیان(چراغ ویس)، راه سقز به مریوان، کنارگذر، راه‌آهن مراغه به سقز، بزرگراه میاندوآب به سنندج، ایجاد ارتباط بین مرزهای رسمی سیف سقز و باشماق مریوان و تبدیل شهرستان سقز به شهرستان ویژه از جمله پروژه‌ها و برنامه‌هایی است که با جدیت از سوی مسئولان استان در حال پیگیری است.

* ایجاد 6593 فرصت شغلی در سقز

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سقز نیز در این جلسه به اقدامات ادارات در زمینه اشتغال‌زایی در این شهرستان اشاره و ‌خواستار تلاش بیشتر در شناسایی فرصت‌ها و راهکارها جدید برای ایجاد اشتغال‌های پایدار شد.

اسعد اردلان با بیان اینکه در سال‌جاری تاکنون 6 هزار و 593 فرصت شغلی ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: با ایجاد این میزان فرصت شغلی 92.3 درصد از سهم اشتغال این شهرستان محقق شده است.

وی در پایان افزود: با ایجاد این میزان فرصت شغلی از ابتدای سال‌جاری تا کنون شهرستان سقز در زمینه اشتغال‌زایی رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/79010/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول