اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق لردگان:

شبکه‌های برق روستاهای لردگان بهینه‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق شهرستان لردگان گفت: وضعیت برق روستاهای شهرستان لردگان توسعه و بهبود یافت.

شبکه‌های برق روستاهای لردگان بهینه‌سازی شد

محمدصادق غفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با صرف هزینه‌ای افزون بر 900 میلیون ریال وضعیت برق روستای میشان فلارد و زمین شهری این شهرستان توسعه و بهبود یافت.

وی افزود: بهینه سازی و رفع افت ولتاژ روستای میشان و زمین شهری لردگان، احداث شش کیلومتر خط فشار ضعیف در قطب صنعتی لردگان، نصب 500 دستگاه کاور بوشینگ در این شهرستان از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای بهینه سازی شبکه توزیع برق این شهرستان است.

غفوری ادامه داد: تعویض هفت دستگاه تابلوی اندازه‎گیری در منطقه فلارد، تعویض 800 مقره بر روی فیدر شش و اصلاح خط کارخانه سیمان بر روی فیدر سه و چهار با تعویض 600 مقره از دیگر پروژه‌های انجام شده برای توسعه و بهینه سازی شهرستان لردگان است.

مدیر امور برق شهرستان لردگان با اشاره به تلاش در راستای خدمات‎رسانی مطلوب به مشترکین این شهرستان، گفت: در راستای رسیدن به این هدف اقداماتی همچون تست 891 دستگاه تابلوی اندازه‌گیری دیماندی، تعویض 71 دستگاه کنتور دیماندی، نصب یک هزار و 500 انشعاب خانگی، عمومی، کشاورزی و سایر مصارف صورت گرفته است.

وی از جمع‌آوری 500 مورد انشعاب غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: مشترکان برق این شهرستان در مورد استفاده از انشعابات غیرمجاز که موجب بروز آسیب‌های فراوان شده و از سویی دیگر غیرقانونی است خودداری کنند.

غفوری در پایان اذعان داشت: در حال حاضر افزون بر 44 هزار و 500 مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی در این شهرستان از این خدمات بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول