اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ورامین:

همکاری با طرح تذکر لسانی به تمام کلانتری‌ها ابلاغ شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از ابلاغ همکاری با طرح تذکر لسانی به تمام کلانتری ها خبر داد.

همکاری با طرح تذکر لسانی به تمام کلانتری‌ها ابلاغ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد فلاحی عصر امروز در دیدار با امام جمعه موقت ورامین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی در مدت انتصاب خود گفت: خدمت به مردم، به‌ویژه مردم مذهبی و با فرهنگ ورامین برای بنده توفیق است، باید سعی کنیم به بهترین وجه آن را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اظهار داشت: اگر مردم از نیروی انتظامی احساس یاس کنند گناهی نابخشودنی است، نیروی انتظامی در تمام زمینه‌ها باید یار و یاور مردم باشد، یکی از آن زمینه‌ها اجرای امر به معروف و نهی از منکر است، وظیفه ذاتی نیروی انتظامی تامین امنیت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌ها است، در تمام این زمینه‌ها با همه قدرت در خدمت قوا هستیم.

وی افزود: حمایت از طرح تذکر لسانی به تمام کلانتری‌ها ابلاغ شده است، اقدام سریع و قاطع در کمک به تذکر دهندگان لسانی مورد تاکید ما است، امر به معروف و نهی از منکر دو واجب دینی و وظیفه هر انسان مومن و معتقدی است، همه باید در این امر ورود کنند و اگر هم نیاز به حمایت وجود داشت وظیفه نیروی انتظامی است که دخالت کند.

از ابتدای ماه مبارک رمضان و با تصویب ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین گروه‌های مردمی تذکر لسانی اقدام خود را شروع کردند و طبق مصوبه این ستاد حمایت از این گروه‌ها بر عهده نیروی انتظامی است.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین ضمن بازدید از این ستاد با احمد فلاحی فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/2462/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول