به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل اسماعیلزاده ظهر امروز در جمع فرماندهان کلانتریهای استان اظهار کرد: تمام کارکنان نیروی انتظامی باید احترام به ارباب رجوع و تلاش برای پاسخگویی به مطالبات قانونی و احقاق حقوق آنان را منشور اخلاقی خود بدانند و همواره بکوشند گره از کار مردم بگشایند.
وی افزود: باید بدانیم نیروی انتظامی مرجع و پناهگاه آسیب دیدگان است و همگی بکوشیم تا کار مردم و مراجعین به کلانتری و پاسگاهها و دیگر یگانهای انتظامی به سرعت، دقت و سهولت انجام پذیرد و مردم با رضایت از عملکرد پلیس سازمان را ترک کنند.
این مقام انتظامی خدمت به مردم را مصداق بارز عبادت و جهاد در راه خدا دانست و گفت: خدمت به خلق خدا خدمت به خداست و رضایت و خوشنودی پروردگار از ما در انجام صحیح وظایف و خدمترسانی به مردم خلاصه میشود.
وی افزود: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران با بهکارگیری امکانات نوین و راهبرد پیشگیری از وقوع جرائم به مقابله بیامان با جرایم میپردازد؛ همچنین شیوهها و شگردهای پیشگیری باید با در نظر گرفتن جغرافیای جرم و تراکم جرائم و متناسب با آن طراحی شود.
جانشین انتظامی آذربایجانشرقی گفت: امیدواریم با همکاری شایسته مردم و تلاشهای شبانهروزی کارکنان شاهد کاهش روزافزون جرایم، ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی در جامعه باشیم.
انتهای پیام/60002/ز/پ3003