اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

خدمت بی‌منت سرلوحه برنامه‌های پلیس است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: خدمت بی‌منت به مردم و تکریم حقوق آنان در سرلوحه برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد.

خدمت بی‌منت سرلوحه برنامه‌های پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل اسماعیل‌زاده ظهر امروز در جمع فرماندهان کلانتری‌های استان اظهار کرد: تمام کارکنان نیروی انتظامی باید احترام به ارباب رجوع و تلاش برای پاسخگویی به مطالبات قانونی و احقاق حقوق آنان را منشور اخلاقی خود بدانند و همواره بکوشند گره از کار مردم بگشایند.

وی افزود: باید بدانیم نیروی انتظامی مرجع و پناهگاه آسیب دیدگان است و همگی بکوشیم تا کار مردم و مراجعین به کلانتری و پاسگاه‌ها و دیگر یگان‌های انتظامی به سرعت، دقت و سهولت انجام پذیرد و مردم با رضایت از عملکرد پلیس سازمان را ترک کنند.

این مقام انتظامی خدمت به مردم را مصداق بارز عبادت و جهاد در راه خدا دانست و گفت: خدمت به خلق خدا خدمت به خداست و رضایت و خوشنودی پروردگار از ما در انجام صحیح وظایف و خدمت‌رسانی به مردم خلاصه می‌شود.

وی افزود: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران با به‌کارگیری امکانات نوین و راهبرد پیشگیری از وقوع جرائم به مقابله بی‌امان با جرایم می‌پردازد؛ همچنین شیوه‌ها و شگردهای پیشگیری باید با در نظر گرفتن جغرافیای جرم و تراکم جرائم و متناسب با آن طراحی شود.

جانشین انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: امیدواریم با همکاری شایسته مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شاهد کاهش روزافزون جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول