اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

در حسینیه خیمه صورت می‌گیرد

قرائت «حمد شفا» برای سلامتی آیت‌الله مجتبی تهرانی

خبرگزاری فارس: سوگواران «حسینیه خیمه» امشب و فردا شب پس از سخنرانی حجت‌الاسلام زائری و همراهی با نوای میثم مطیعی، برای سلامتی حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی حمد شفا قرائت می‌کنند.

قرائت «حمد شفا» برای سلامتی آیت‌الله مجتبی تهرانی

به گزارش خبرنگار آئین ‌و اندیشه فارس، آیت‌الله مجتبی تهرانی از شاگردان امام خمینی(ره) و از اساتید برجسته اخلاق تهران است که به علت کهولت سن و بیماری، در بیمارستان بستری شده است.

به همین منظور، حسینیه «خیمه» در مراسم امشب و فرداشب خود که از ساعت 18 آغاز می‌شود، برای سلامتی این مجتهد علوم حوزوی مراسم توسل و قرائت حمد شفا برگزار می‌کند.

حسینیه خیمه در خیابان فلسطین، خیابان بزرگمهر، خیابان برادران مظفر، کوچه بخشنده، پلاک 3 واقع شده و سخنران آن در برنامه مذکور حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و ذاکر آن میثم مطیعی است.

بر اساس این گزارش، شب گذشته نیز آیت‌الله محمدعلی جاودان از اساتید حوزه علمیه تهران، در حسینیه مرحوم حاج شیخ مرتضی زاهد برای شفای آیت‌الله تهرانی مراسم ختم صلوات برگزار کرد.

 

 

به گزارش فارس، شب چهارم محرم امسال بود که با کسالت آیت‌الله تهرانی، جلسات این استاد اخلاق تعطیل شد. پس از گذشت دو هفته از این موضوع، روز گذشته برخی سایت‌ها از وخامت حال آیت‌‌الله تهرانی و به کما رفتن وی خبر دادند که حجت‌الاسلام حسین تهرانی آن را تکذیب کرد.

فرزند آیت‌الله مجتبی تهرانی فقط اخبار درج‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی www.mojtabatehrani.ir را مورد تأیید دانست و انتشار اخبار مربوط به سلامت این مرجع تقلید را به پایگاه مذکور ارجاع داد. متأسفانه این پایگاه همچنان هیچ خبر جدیدی از وضعیت جسمانی آیت‌الله تهرانی منعکس نکرده است.

در پایان یک بار دیگر صحبت‌های آیت‌الله تهرانی در آخرین شب ماه مبارک رمضان را مرور کنیم: «از همه‌تان تقاضا می‌کنم من را هم دعا کنید. تعارف نمی‌کنم و جدی می‎گویم. من محتاج دعای شما هستم.»

خبرگزاری فارس برای آیت‌الله تهرانی آرزوی سلامتی و طول عمر دارد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول