اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

خبر به کما رفتن تکذیب شد

برگزاری ختم صلوات برای بهبود حال عمومی آیت‌الله مجتبی تهرانی

خبرگزاری فارس: با وخامت حال عمومی آیت‌الله مجتبی تهرانی، آیت‌الله جاودان از اساتید اخلاق، برای شفای این مرجع تقلید مراسم ختم صلوات برگزار کرد.

برگزاری ختم صلوات برای بهبود حال عمومی آیت‌الله مجتبی تهرانی

به گزارش خبرنگار آئین ‌و اندیشه فارس، آیت‌الله مجتبی تهرانی از شاگردان امام خمینی(ره)در تهران است که جلسات اخلاق وی به طور مداوم در مدرسه علمیه نور برگزار می‌شود.

چندی است که کهولت سن آیت‌الله تهرانی موجب شده تا این استاد برجسته نتواند کلاس درس خود را به طور منظم تشکیل دهد. شب چهارم محرم نیز جلسات این استاد اخلاق تعطیل و حال عمومی وی نامناسب گزارش شد.

پس از گذشت دو هفته از این خبر، امروز برخی سایت‌ها از وخامت حال آیت‌‌الله تهرانی و به کما رفتن وی خبر دادند که حجت‌الاسلام حسین تهرانی (فرزند آیت‌الله مجتبی تهرانی) در گفت‌و‌گویی آن را تکذیب کرد.

با توجه به اینکه فرزند آیت‌الله تهرانی فقط اخبار درج‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی www.mojtabatehrani.ir را مورد تأیید می‌داند، انتظار می‌رود پایگاه مذکور در انتشار اخبار مربوط به این موضوع، شفافیت و سرعت بیشتری به خرج دهد تا مؤمنان و علاقه‌مندان به ساحت علما، در جریان جدیدترین اخبار موثق قرار گیرند.

به گزارش فارس، آیت‌الله محمدعلی جاودان از اساتید حوزه علمیه تهران، امشب و پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه مرحوم حاج شیخ مرتضی زاهد مراسم ختم صلوات برگزار می‌کند.

خالی از لطف نیست اگر یک بار دیگر صحبت‌های آیت‌الله تهرانی در آخرین شب ماه مبارک رمضان را مرور کنیم: «از همه‌تان تقاضا می‌کنم من را هم دعا کنید. تعارف نمی‌کنم و جدی می‎گویم. من محتاج دعای شما هستم.»

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول