اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کارمند نمونه بوشهری

راننده‌ بوشهری کیف پر از پول را به صاحب برگرداند

خبرگزاری فارس: پس از آنکه هفته گذشته کارمند بوشهری 235 میلیون تومان پول گمشده را به صاحبش برگرداند، امروز نیز یک راننده کیف گمشده حاوی 10 میلیون تومان پول را به صاحبش رساند.

راننده‌ بوشهری کیف پر از پول را به صاحب برگرداند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفته گذشته بود که محسن دیری‌زاده کارمند اداره کل استاندارد بوشهر کیفی حاوی مدارک و 235 میلیون تومان پول را به صاحبش برگرداند و امروز محمد کلانتری که شغلش مسافرکشی است 10 میلیون تومان پول نقد و کیف گمشده را به صاحبش برگرداند.

محمد کلانتری که در یکی از محلات خیابان انقلاب (ششم بهمن) بوشهر زندگی می‌کند، در این ارتباط گفت: وقتی کیفی را پر از مدارک مهم و حیاتی همراه با اشیاء قیمتی و مقداری پول که ارزش تمام آنها نزدیک به ده میلیون تومان می‌رسید را در حوالی پارک پرندگان پیدا کردم و با شماره تلفنی که در این کیف بود با صاحبش تماس گرفتم.

وی اضافه کرد: صاحب کیف که درحال رفتن به پلیس آگاهی برای اعلام مفقودی بود را از یافتن کیفش مطلع کردم.

این راننده میانسال بوشهری عنوان کرد: با تایید هویت صاحب کیف تمامی مدارک و وجه نقد را به ایشان تحویل دادم.

صاحب کیف مفقودی که خواست نامش فاش نشود، هم گفت: وقتی جلوی بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر برای مداوای پدر بیمارش، خودرو پرایدم را عجولانه پارک کردم متوجه پایین بودن شیشه عقب ماشین نشدم که همین وضعیت سبب سرقت از خودرویم شد.

وی اضافه کرد: فقط خواست خداوند بوده است که سارق محتویات کیفم را ندیده است و در صحت و سلامت کامل تمامی محتویاتش از طرف یک راننده جوانمرد به دستم رسیده است.

انتهای پیام/66007/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول