اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان:

اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به واحد‌های تولیدی نمونه

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان هرمزگان از اعطای گوهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به واحدهای تولیدی نمونه که بیشترین تلاش را برای رضایت مصرف کننده داشته‌اند، خبر داد.

اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به واحد‌های تولیدی نمونه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین انصاریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رعایت حقوق مصرف کننده از سوی واحدهای تولیدی و خدماتی و ایجاد انگیزه هرچه بیشتر در میان آنها یک وظیفه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی افزود: رعایت حقوق مصرف کنندگان در همه جای دنیا به عنوان اصل مهم در محصولات تولیدی یا خدماتی شناخته می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان هرمزگان ادامه داد: برای رسیدن به این هدف عوامل خاصی نظیر کیفیت، قیمت، خدمات، اطلاع رسانی و ... باید در نظر گرفته شود و علاوه بر آن به نکات ظریفی مانند ارزش‌های اجتماعی، اعتقادات، باورها و سلیقه مصرف کنندگان نیز توجه شود.

به گفته انصاریان بر همین اساس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان با پشتیبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مصمم است به منظور حمایت از تولید و تشویق و ترغیب آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی نمونه استانی که در تولید، توزیع و عرضه کالا و خدمات تلاش وافری برای رعایت حقوق مصرف کنندگان داشته اند؛ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان اعطا نماید.

وی یادآور شد: این گواهینامه به آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی تعلق خواهد گرفت که طبق ضوابط تعیین شده از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان امتیاز مطلوب کسب نمایند

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان تصریح کرد: در نهم اسفندماه سال‌جاری به مناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی مراسمی با حضور مسئولین استانی از واحدهای نمونه تقدیر و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به آنها اعطاء خواهد شد .

وی تاکید کرد: تولید کنندگان می‌توانند فرم شماره یک را در سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تکمیل آن را همراه با مدارک لازم تا تاریخ 15 آذر ماه سال جاری به دبیرخانه اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان، مستقر در ساختمان شماره یک سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان تحویل دهند.

انتهای پیام/88001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول