اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد

تغییر مسیر قنات محله ولی‌آباد / رفع خطر از منازل شهروندان شهرری

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 از تغییر مسیر قنات عبوری محله ولی آباد به منظور رفع خطر از منازل شهروندان این محله خبر داد.

تغییر مسیر قنات محله ولی‌آباد / رفع خطر از منازل شهروندان شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ابراهیم بابازاده گفت: مسیر قنات عبوری محله ولی‌آباد که در امتداد قنات دولت‌آباد - قیصریه و محل سرریز آب‌های سطحی محله‌های سیزده آبان، حمزه‌آباد و ولی‌آباد است، با اجرای 1200 متر طول لوله‌گذاری تغییر یافت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 رفع خطر از منازل مسکونی، جلوگیری از هدررفت آب و عدم نیاز به لایروبی و بازسازی را از اهداف مهم این اقدام برشمرد و خاطرنشان کرد: همزمان با تغییر مسیر مورد اشاره، تمامی نهرهای قدیمی و فرسوده محله ولی‌آباد با حجم عملیات دو هزار متر طول جمع‌آوری و تبدیل به کانیو شد.

وی در پایان به اهمیت بهسازی نهرهای قدیمی و تاثیر آن در مهار آلودگی‌های زیست محیطی و سیمای بصری شهر اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 60 هزار متر نهرسازی و کانیوبندی در سطح معابر پرتردد و محورهای عبوری محلات انجام شده است.

انتهای پیام/ 2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول