اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال گهر دورود:

نمی‌خواهیم نیم فصل را با شکست به پایان ببریم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال گهر دورود گفت: به دنبال کسب پیروزی برابر سایپا هستیم تا نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر را با شکست به پایان نرسانیم.

نمی‌خواهیم نیم فصل را با شکست به پایان ببریم

مجید باجلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: گهر امسال برای نخستین بار در طول تاریخ به لیگ برتر صعود کرده و طبیعی بود که در ابتدا نتوانیم خود را با شرایط فوتبال حرفه‌ای کشور تطبیق دهیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر مشکلات بسیاری داشته و داریم که این موارد در نتیجه‌گیری نهایی تیم تاثیر منفی گذاشت و کار به جایی رسید که در ده آخر جدول قرار داریم.

هافبک تیم فوتبال گهر دورود افزود: این شرایط متأسفانه به نحوی بر عملکرد تیمی ما تأثیر گذاشته است که جبران گذشته را مشکل می‌کند.

گهر مغلوب حاشیه‌های ناخواسته شد

باجلان در پاسخ به این پرسش که چه عواملی موجب شد که گهر نتواند در این فصل نتایج خوبی را کسب کند؟ گفت: متأسفانه ما مغلوب حاشیه‌های ناخواسته شدیم و مشکلات خارج از تیم به ما ضربه زد.

وی با اشاره به حضور کادر فنی و مدیریت جدید در باشگاه گهر دورود گفت: با وجود شرایط سختی که داریم‏، اکثر بازیکنان تیم امیدوار هستند که کادر فنی با تجربه و مدیریت جدید بتواند بر مشکلات حاشیه‌ای غلبه کرده و تیمی که در شایسته هواداران گهر باشد را روانه میدان کنیم.

باجلان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار آتی تیمش برابر سایپای البرز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های زیادی برای نیم فصل دوم داریم و باید در دیدارهای باقی مانده تمام ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی تأکید کرد: برای تحقق این مهم نیاز به روحیه داریم که پیروزی برابر سایپا در آخرین بازی نیم فصل نخست‏، این شرایط را فراهم می‌کند.

هافبک گهر دورود در پایان اظهار داشت: اگر چه می‌دانیم سایپا هم‌اکنون در آماده‌ترین دوران خود به سر می‌برد‏‏، ما برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و امیدواریم اندکی از ناراحتی هواداران خود را کاهش دهیم.

انتهای پیام/64001/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول