اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در افق 1415 صورت می‎گیرد

تامین آب شرب شهرهای رامیان و آزادشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان گفت: طرح آبرسانی به شهرهای رامیان، آزادشهر و شهرهای مسیر که برای تامین آب شرب سالیانه 20 میلیون مترمکعب تا افق سال 1415 در نظر گرفته شده، در حال اجراست.

تامین آب شرب شهرهای رامیان و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان، ایرج حیدریان اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهرهای رامیان و آزادشهر از سال 1389 شروع شده و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته خاطرنشان کرد: شروع عملیات احداث مخزن ذخیره 5 هزار مترمکعبی در آزادشهر، تکمیل مخزن 10 هزار مترمکعبی در رامیان، حفر 9 حلقه چاه در منطقه آزادشهر و رامیان و انجام عملیات خط انتقال از مخزن نگین‎شهر به شبکه توزیع به طول 5.5 کیلومتر از اقدامات انجام گرفته این طرح است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان عنوان کرد: از برنامه در حال انجام پروژه آبرسانی به شهرهای رامیان، آزادشهر و شهرهای مسیر می‎توان به تجهیز و اجرای خطوط جمع‎آوری آب چهار حلقه چاه در شهرستان آزادشهر، تکمیل مخزن 5 هزار مترمکعبی و اجرای خط انتقال آب شرب به شهر نوده اشاره کرد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول