اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی:

تماشاگران دشتی کاری به بازیکنان و مربیان حریف ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی گفت: تماشاگران دشتی افتخار ما هستند و همیشه تیم خود را تشویق می‌کنند و هیچ وقت نسبت به تیم‌های رقیب کاری ندارند.

تماشاگران دشتی کاری به بازیکنان و مربیان حریف ندارند

اکبر غلامی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی در ارتباط با پیروزی دلیران دشتی بر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: گل‌گهر سیرجان یکی از تیم‌های ریشه‌دار است و از سوپر لیگ به دسته یک برگشته و بودجه‌های کلانی در اختیار این تیم قرار دارد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی افزود: تیم گل‌گهر سیرجان با امکانات کامل از چند مدت پیش برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بود.

غلامی‌نژاد افزود: ما نیز برنامه‌ریزی کرده بودیم و با برنامه جلو رفتیم و خدا کمک کرد و با تمریناتی که انجام دادیم با دعای خیر مردم نتیجه خوبی گرفتیم.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های تماشاگران خونگرم خورموجی گفت: این تیم مال همین مردمی است که در تمام بازی‌ها از این تیم حمایت کرده‌اند و لحظه‌ای از تشویق تیم دست برنداشته‌اند.

این مسئول عنوان کرد: تماشاگران افتخار ما هستند و همیشه تیم خود را تشویق می‌کنند و هیچ وقت نسبت به تیم‌های رقیب کاری ندارند و از آغاز بازی تا پایان بازی دست از تشویق بر نمی‌دارند.

داور اول این بازی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: بازی دلیران و گل‌گهر یکی از بازی‌های زیبای دسته یک کشور بود.

مجید محسنی متذکر شد: یکی از بهترین بازی‌ها را تیم دلیران دشتی نماینده استان بوشهر به نمایش گذاشت و توانست با اقتدار کامل به پیروزی دست یابد.

این داور بین‌المللی در پایان اذعان داشت: هیچ مشکلی وجود نداشت و تیم داوری هم خوب بود.

انتهای پیام/66001/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول