اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سفری یک روزه به قم

حجت‌الاسلام سعیدی با 4 مرجع تقلید دیدار کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی سفری یک روزه به قم در دیدارهایی جداگانه با حضرات آیات عظام سبحانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام سعیدی با 4 مرجع تقلید دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی روز یکشنبه در جمع پاسداران سپاه علی بن ابیطالب (ع) حاضر شد و به ایراد سخنرانی پیرامون راهبردهای نظام سلطه برای مقابله با ایران و همچنین راهبردهای ایران برای مقابله با استکبار پرداخت و سپس به دیدار حضرات آیات عظام سبحانی و نوری همدانی رفت و با ایشان گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، وی پس از زیارت بارگاه کریمه اهل بیت (ع) و اقامه نماز ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با حضور در بیت آیت‌الله مکارم شیرازی با ایشان به گفت‌وگو پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به دیدار حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی رفت و با ایشان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سعیدی در پایان دیدارهایش با مراجع معظم تقلید هدف از دیدار با مراجع را اینگونه بیان کرد: مراجع مرجع مراجعات مردم هستند و خیلی از مردم حرف‌ها و گلایه‌هایشان را با مراجع مطرح می‌کنند و مسئولان هم باید هر چند وقت یک بار خدمت مراجع معظم تقلید برسند و اطلاعات، اخبار و گزارشات را ارائه کنند و از نظرات این بزرگواران بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به مباحث کلی مطرح شده در دیدار با حضرت آیات عظام سبحانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی اظهار کرد: حضرات آیات عظام نسبت به انقلاب اسلامی و حاکمیت دین در جامعه حساسیت داشته و دارند و همچنین نسبت به مسائل شرعی تاکیدها و توصیه‌هایی داشتند.

سعیدی این دیدارها را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر دانست و خاطرنشان کرد: این دیدارها می‌تواند در طی کردن مسیری که در آن قرار داریم موثر باشد.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول