اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان:

46 هزار قالیباف شناسنامه‌دار در همدان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: 80 هزار قالیباف در سطح استان همدان فعالیت می‌کنند که 46 هزار نفر از آنان دارای شناسنامه هستند.

46 هزار قالیباف شناسنامه‌دار در همدان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، محمدمهدی فرشچی‌موحد ظهر امروز در گردهمایی فعالان اقتصادی شهرستان بهار اظهار کرد: در سطح استان همدان برای یک هزار و 546 واحد جواز تأسیس صادر شده که از این تعداد یک هزار و 446 واحد فعال است.

وی گفت: سهم شهرستان بهار 320 واحد با سرمایه‌گذاری یک هزار و 473 میلیارد ریال و اشتغالزایی 2 هزار و 250 نفر است  و رتبه دوم استان را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اضافه کرد: 80 هزار قالیباف در سطح استان فعالیت می‌کنند که 46 هزار نفر دارای شناسنامه هستند.

وی تأکید کرد: از این تعداد 2 هزار نفر در شهرستان بهار هستند و برای 5 هزار نفر مجوز مشاغل خانگی در سطح استان برای قالیبافی صادر شده که سال گذشته بیش از 3 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 فرماندار شهرستان بهار نیز گفت: شهرستان بهار در بخش صنعت از پتانسیل بالایی برخوردار است و عمده محصول صادراتی این شهرستان سفال و سیب‌زمینی است که سرمایه‌گذاران باید از ظرفیت مطلوب شهرستان استفاده کنند.

نصرت‌الله گلکارزاده اضافه کرد: وجود شهرک‌های بهاران، سفال و صنایع غذایی نشان از صنعتی بودن شهرستان دارد که باید مسئولان توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان داشته باشند چراکه اشتغال عظیمی در این بخش شکل گرفته است.

وی در پایان سخنانش افزود: از ابتدای سال تاکنون برای 15 واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری صادر شده و برای 92 نفر اشتغال ایجاد شده است که در سطح استان رتبه نخست را کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام/2499/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول