اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید کشور

صبای قم با گل ثانیه 30 در خانه به نساجی باخت

خبرگزاری فارس: نخستین شکست امیدهای صبا در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر نساجی قائمشهر رقم خورد.

صبای قم با گل ثانیه 30 در خانه به نساجی باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در نخستین بازی صبای قم در دومین حضور متوالی در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نماینده قم برابر تیم نساجی قائمشهر در دیداری خانگی در حضور تماشاگران قمی شکست خورد.

شکست ناباورانه تیم فوتبال صبای قم در هفته نخست از بازی‌های لیگ برتر فوتبال امید در قم در حالی رقم خورد که میزبان بارها در این دیدار می‌توانست گل خورده را جبران کند ولی با توجه به گلی که در سریع‌ترین زمان بازی یعنی در ثانیه 30 دریافت کرده بود، تا آخرین لحظه استرس شکست را در کنار خود احساس کرد.

تیم امید صبای قم در این دیدار هرگز شایسته باخت در خانه نبود اما گویا در این دیدار شرایطی برای صبا ایجاد شده است که این تیم با وجود بازی خوب خود نتواند دروازه تیم نساجی را باز کند، ضمن اینکه نباید از بازی خوب و حساب شده تیم نساجی نیز به سادگی گذشت که به خوبی از گل زده خود دفاع کرده و چند بار دیگر نیز تا آستانه فروپاشی دروازه صبای قم پیش رفت.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در شرایطی پیروز شد که این دیدار شنبه شب از هفته نخست از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

این در حالی است که بازی رفت دو تیم در لیگ دوره قبل، در زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و تیم نساجی قائمشهر صبای قم را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد اما در بازی برگشت فصل قبل صبای قم برابر حریف خود با دو گل به برتری رسید و آن باخت را تلافی کرد.

رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده به شکل دوره‌ای بازی‌های خود را انجام می‌دهند و تیم فوتبال صبای قم که نماینده فوتبال استان قم در این مسابقات است، با ترکیبی از بازیکنان بومی و شاخص فوتبال قم به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام/78002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول