اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز:

گهر انتحاری بازی می‌کند

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در برابر گهر بازی راحتی در پیش نداریم و حریف به دلیل اینکه چیزی برای از دست دادن ندارد‏، به طور قطع انتحاری بازی خواهد کرد.

گهر انتحاری بازی می‌کند

میلاد غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توان تیم‌های حاضر در لیگ برتر به هم نزدیک است و هیچ تیمی حتی گهر بحران‌زده از پیش بازنده نیست.

وی با بیان اینکه دیدار این هفته تیمش برابر گهر دورود حساسیت خاصی دارد، گفت: در این دیدار تکلیف جایگاه سایپا در نیم فصل نهایی و مشخص می‌شود و اگر می‌خواهیم در پایان جزو 3 یا 4 تیم برتر جدول باشیم‏، باید در دیدارهای خانگی امتیازات کامل را جمع کنیم.

* برای پیروزی مقابل گهر باید هوشیار باشیم

مهاجم جوان نارنجی‌پوشان کرجی با بیان اینکه گهر چیزی برای از دست دادن نداشته و با تمام توان در دیدار برابر سایپا حاضر خواهد شد‏، گفت: آنها به طور قطع رو به بازی انتحاری می‌آورند تا دست خالی از کرج نروند.

غریبی تاکید کرد: به همین دلیل باید در برابر این تیم هوشیار باشیم و در صورت کوچک‌ترین غفلتی متضرر خواهیم شد.

وی ادامه داد: گهر در این فصل دچار مشکلات زیادی شده‏، اما از بازیکنان و کادر فنی خوب و توانمندی سود برده و در تمام دیدارها برای حریفان خود خطرناک بوده است.

غریبی در پایان اظهار داشت: ما برای آخرین دیدار نیم فصل آماده هستیم و امیدوارم با کسب پیروزی مقابل گهر دورود نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر را با نتیجه‌ای خوب به پایان برسانیم.

انتهای پیام/64001/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول