اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی استاندار قم:

آینده‌نگری رویکرد مدیریت عالی استان است / همکاری دستگاها در تدوین سند آمایش

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به اهتمام جدی استاندار قم به بحث‌های کلانی نظیر آمایش سرزمین گفت: آینده‌‌نگری و پیش‌برد امور توسعه استان بر مبنای کار علمی از رویکردهای اساسی مدیریت عالی استان است.

آینده‌نگری رویکرد مدیریت عالی استان است / همکاری دستگاها در تدوین سند آمایش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا دهناد در جلسه کارگروه آمایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار استان اظهار کرد: این جلسه در ادامه سلسله نشست‌های قبلی کارگروه و با هدف بررسی فاز اول مطالعات آمایش سرزمین استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این مرحله از مطالعات، تحلیل وضعیت موجود استان در بخش‌های مختلف، اجتماعی، فرهنگی، صنعتی و کشاورزی است، آینده‌نگری و ترسیم دورنمای درستی از آینده استان بر مبنای تحلیل درست وضعیت موجود را رویکرد مدیریت عالی استان دانست و افزود: مطالعات آمایش به عنوان یک کار پژوهشی باید تصویر روشن و شفافی از مسائل کلیدی اعم از توانمندی‌ها، قابلیت‌ها، ضعف‌‌ها و محدودیت‌های استان در بخش‌های گوناگون را ارائه دهد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به اینکه سند آمایش سرزمین به عنوان قطب‌نما و نقشه راه استان، خروجی اطلاعات استخراج شده خواهد بود، لزوم همکاری دستگاه‌ها در این زمینه را یادآور شد و افزود: مدیران اطلاعات به روز و تکمیلی را در اختیار مشاور برنامه آمایش استان قرار دهند.

انتهای پیام/2258/ق/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول