اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات تنکابن خبر داد

اجرای طرح مخابراتی قاصدک در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس مخابرات شهرستان تنکابن گفت: اجرای طرح قاصدک در راستای برخورداری مشترکان مخابرات از فن‌آوری‌های نوین ارتباطی است که از اول آذرماه در مازندران و تنکابن استارت می‌خورد.

اجرای طرح مخابراتی قاصدک در مازندران

فرید محمد صالحی رئیس اداره مخابرات شهرستان تنکابن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان تنکابن بیان داشت: استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی موجب افزایش سطح علمی، کسب موفقیت‌های بی‌شمار در بازار و تجارت است و در این راستا امنیت امور تامین و در نهایت علاوه بر آرامش‌خاطر کاربران، کاهش هزینه‌ها را نیز برای ایشان در پی خواهد داشت.

محمد صالحی افزود: طرح قاصدک دارای 4 عنوان با امتیازات ویژه برای کاربران و مشترکان شرکت مخابرات است که اجرای آن در استان آغاز شده است و مشترکان متقاضی این طرح‌ها می‌توانند همه یا یک عنوان از طرح را در صورت نیاز برگزینند که در این گزینش‌ها مزایای بسیار خوبی نیز در قالب بسته تشویقی نهفته است.

وی در ادامه گفت: طرح قاصدک شامل چهار عنوان انتشار کتاب اول که در آن ثبت عنوان شغلی، ثبت شماره تلفن همراه، تلفن ثابت و آدرس و همچنین ثبت پست الکترونیکی گنجانده شده است و امتیازی که در این کتاب برای متقاضیان در نظر گرفته شده است هزینه رایگان سرویس ارائه شده در دو ماه اول است.

صالحی اظهار داشت: واگذاری اینترنت ADSL با پهنای باند از 128 کیلوبایت تا 2 مگابایت با 20 درصد تخفیف است. وی افزود: عنوان دیگر طرح قاصدک واگذاری شماره تلفن‌های 4 و 5 رقمی ویژه به اشخاص است که دارای یک خط تلفن ثابت رایگان با تبلیغات یک ماهه رایگان در تابلو روان الکترونیکی مخابرات شهرستان است.

رئیس  اداره مخابرات تنکابن چهارمین عنوان طرح قاصدک را واگذاری یک خط تلفن ثابت و ADSL به‌طور همزمان اعلام کرد که مزیت این طرح 50 درصد تخفیف ویژه به متقاضیان آن است.

صالحی از جمله مزایای مهم طرح قاصدک را عدم قطع تلفن ثابت تا سقف 500 هزار ریال کارکرد، اعطای 500 پالس مکالمه رایگان، اهدای سیم کارت GSM، اهدای کتاب اول، صدور کارت عضویت، اولویت در واگذاری سرویس‌های جدید ارزش افزوده IN و NGN و سایر خدمات با ارائه کارت عضویت عنوان کرد.

وی تاکید کرد: در صورتی که هر یک از متقاضیان در دو طرح همزمان شرکت کنند عضو باشگاه قاصد خواهند شد و مشترکان خوش‌حساب با کارکرد تلفن ثابت بیش از سقف 2 میلیون ریال در هر سیکل، عضو افتخاری این باشگاه می‌‌شوند که این طرح از اول آذرماه تا پایان دهه گرامی فجر امسال قابل پیگیری و ثبت‌نام در مراکز مخابراتی و امور مشترکان مراکز است.

انتهای پیام/2296/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول