اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی برای 800 دانشجوی پیام‌نور اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: ظهر امروز مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان واحدی از کربلا برای حدود 800 نفر از دانشجویان پیام‌نور استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی برای 800 دانشجوی پیام‌نور اصفهان

مهدی مستأجران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دشمن و رژیم صهیونیستی درصدد تخریب مبانی اعتقادی دانشجویان است، اظهار کرد: اما دانشگاه‌ها باید با برنامه‌های مختلف تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را در این زمینه بی‌نتیجه کنند.

وی اضافه کرد: از دو سال گذشته مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان واحدی از کربلا در میان دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور استان اصفهان با هدف ارتقای سطح آگاهی دانشجویان پیرامون فلسفه عاشورا و افزایش بصیرت و معرفت آن‌ها نسبت به قیام و نهضت حسینی یکی از  اقدامات نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان محسوب می‌شود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان تصریح کرد: ظهر امروز مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان واحدی از کربلا برای حدود 800 نفر از دانشجویان پیام‌نور استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقه برای دومین بار در میان دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور استان برگزار می‌شود، ادامه داد: البته این مسابقه به صورت ویژه در خیمه حسینی واقع در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود که 500 نفر از این دانشجویان در این مکان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مستأجران تاکید کرد:  کتاب واحدی از کربلا از نظر محتوایی غنی است و برگزاری این مسابقه در میان دانشجویان ابتکاری از سوی دانشگاه پیام‌نور استان بوده است که مسابقه کتاب‌خوانی واحدی از کربلا تنها در میان دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال 1389 نیز این مسابقه در میان حدود 800 نفر از دانشجویان پیام‌نور استان اصفهان برگزار شد اما در سال گذشته به دلیل هم‌زمانی ماه محرم با امتحانات دانشجویان فرصتی برای برگزاری این مسابقه در میان دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور استان نداشتیم

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول