اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان:

ساختار فولاد با تزریق بازیکن قویتر می‌شود/ تقویت خطوط میانی، دفاع و حمله

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در خطوط میانی، دفاع و حمله تیم فولاد خوزستان نیازمند جذب بازیکن جدید و در حال رایزنی هستیم.

ساختار فولاد با تزریق بازیکن قویتر می‌شود/ تقویت خطوط میانی، دفاع و حمله

سیف‌اله دهکردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فولاد خوزستان در شرایط کنونی وضعیت بسیار خوبی دارد اما در برخی خطوط تیمی مانند دفاع و میانی نیازمند تقویت است و باید در اسرع وقت در نیم‌فصل برای جذب بازیکن جدید اقدام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم و برخی گزینه‌ها را نیز در دست بررسی داریم و با برخی بازیکنان وارد گفت‌وگو شده‌ایم.

دهکردی با اشاره به اینکه بازیکنان نباید دچار غرور شوند، افزود: بازیکنان با برد مقابل استقلال تهران برای رسیدن به صدر جدول حرکت بسیار خوبی انجام دادند اما نباید دچار غرور نشوند و در این باره باید برای رسیدن به صدر جدول بسیار تلاش کرد.

* فولاد خوزستان به دنبال سهمیه آسیایی

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و به این دلیل تلاش داریم تا با کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های پیش رو برای کسب سهمیه گام‌های اساسی برداریم.

دهکردی خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان به دنبال رسیدن به صدر جدول است و باید راه رسیدن به صدر جدول را بسیار هموار طی کند.

وی تاکید کرد: فولاد خوزستان دارای وضعیت مناسبی است و در شرایط کنونی در رتبه سوم جدول رقابت‌ها قرار دارد اما باید  برای رسیدن به جایگاهی بهتر در جدول تیم فولاد تقویت شود.

*دیدگاه‌ها به فولاد خوزستان تغییر کرد

مدیر عامل فولاد خوزستان تاکید کرد: فولاد خوزستان با برد مقابل استقلال تهران، دید همه را به خود معطوف کرده است و  می‌کوشد تا جایگاهی بهتر برای خود در جدول رقابت‌ها به دست آورد.

دهکردی خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان روندی روبه رشد را آغاز کرده و باید این روند روبه رشد و کسب امتیازات از بازی‌های آینده نیز حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان در شرایط کنونی با کسب 26 امتیاز از 16 بازی توانسته است با تفاضل گل بهتر به جایگاه سومی جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برسد.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول