اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب رقابت‌های هفته پانزدهم

سیر بردهای خانگی فولاد خوزستان ادامه پیدا کرد

خبرگزاری فارس: در قالب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور فولاد خوزستان در خانه تراکتورسازی تبریز را با شکست بدرقه کرد.

سیر بردهای خانگی فولاد خوزستان ادامه پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فولاد خوزستان در رقابتی نفس‌گیر عصر امروز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز رفت و در این رقابت توانست این تیم را با نتیجه 3 بر 2 در اهواز شکست دهد.

فولاد خوزستان که در هفته‌های گذشته نتیجه‌های بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر کسب کرده است توانست با گل‌‌های لویس پریرا در دقیقه هفتم، ایوب حقی در دقیقه نهم و ایوب کلانتری در دقیقه 77 بازی در این مسابقه سخت پیروز میدان باشد.

تراکتوسازی که با امتیاز 24 در رده سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قرار دارد با گل‌های فرزاد حاتمی در دقیقه 79، احسان حاج صفی در دقیقه 88 توانست اختلاف گل‌های دریافت کرده را در این بازی از سوی فولاد خوزستان کم کند ولی فرصتی برای تساوی در این بازی پیدا نکرد.

بر اساس این گزارش، در نیمه نخست بازی فولاد و تراکتورسازی تشویق بی‌امان تماشاگران فولادی در ورزشگاه باعث شد تا فولاد خوزستان بازی بسیار هجومی انجام دهد و در این باره تراکتورسازی نتوانست هیچ اقدام تاکتیکی انجام دهد.

بر این اساس، فولاد خوزستان در شرایط کنونی با 15 بازی انجام شده شش برد، چهار باخت، پنج تساوی23 گل زده، 16 گل خورده تفاضل مثبت هفت با 23 امتیاز در رده ششم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و تراکتوسازی با 14 بازی انجام شده، شش برد، سه باخت، شش تساوی، 25 گل زده، 16 گل خورده، تفاضل گل مثبت 9 و امتیاز 24 در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/72006/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول