اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

گسترش فرهنگ سجادیه استمرار فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت و تأثیر برگزاری همایش بین المللی سید الساجدین در هرمزگان گفت: این همایش در راستای گسترش فرهنگ سجادیه و استمرار فرهنگ عاشورایی است.

گسترش فرهنگ سجادیه استمرار فرهنگ عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: این همایش در راستای گسترش فرهنگ سجادیه و در ادامه و استمرار فرهنگ عاشورا است.

وی اضافه کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش بزرگ گروهی از اعضای ستاد به دیدار بزرگان مذهبی کشور رفته و نظرات و توصیه‌ها را جمع بندی و در برنامه‌های اجرایی همایش قرار دهند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: حوزه‌های علمیه کشور ظرفیت بسیار مناسبی برای اشاعه مستندات این همایش دارند که با ایجاد یک ارتباط نزدیک می‌توان صدای این همایش را به جای جای ایران اسلامی رساند.

عزیزی بر شرکت اجرایی مردم، مساجد و هیئت‌های مذهبی در همایش سید الساجدین تاکید کرد و بیان داشت: اگر خود مردم در این کار داخل شوند می‌توان به نتایج بهتر و تأثیرگذارتر رسید.

وی ادامه داد: شرکت کردن مردم اهل سنت هرمزگان در این همایش می‌تواند بار دیگر همدلی و مودت موجود در بین مذاهب استان را به نمایش بگذارد.

استاندار هرمزگان گسترش فعالیت‌های دبیرخانه همایش به خارج از مرزها را هدف گذاری مناسبی عنوان کرد و ابراز داشت: باید به صورت حساب شده برای توسعه فعالیت‌های این چنینی عمل کنیم و مراقب بود تا این امر به صورت ریشه ای و عمیق انجام گیرد نه اینکه صرفا یک بلندگو باشیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در پایان پیشنهاد کرد کتابخانه امام سجاد (ع) و سریالی در مورد شخصیت ایشان ساخته شود و حمایت خود را از اینگونه طرح‌ها اعلام کرد.

دومین همایش بین المللی سیدالساجدین امام زین العابدین علی بن الحسین(ع) 20 آذر ماه در مرکز استان هرمزگان بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول