اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب چرام خبر داد

انجام 1450 مورد آزمایشات کلرسنجی بر روی مخازن آب چرام

خبرگزاری فارس: رئیس آب و فاضلاب چرام به وضعیت بهداشت و کنترل کیفی آب اشاره کرد و گفت: یک هزار و 450 مورد آزمایشات کلرسنجی بر روی بشکه‌ها و مخازن آب این شهرستان انجام شد.

انجام 1450 مورد آزمایشات کلرسنجی بر روی مخازن آب چرام

جواد قوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: تلاش ما بر این است که بتوانیم خدمت‌رسانی به شهروندان چرامی را سرلوحه اولویت‌های کار خود و همکاران قرار دهیم.

رئیس آب و فاضلاب چرام افزود: ما در بخش‌های بهره‌برداری و مشترکین، توسعه مهندسی و شبکه اتفاقات فعالیت‌های مهمی را در این مدت به سرانجام رسانده‌ایم.

این مسئول با اشاره به عملکرد خدمات حوزه مشترکین گفت: نصب و تعویض کنتورهای آب مشکوک و کم کار جهت جلوگیری از پرت آب به تعداد 26 دستگاه از خدمات این اداره است.

وی همچنین نصب و تعویض کنتورهای خراب به تعداد 73 دستگاه، بررسی اعتراضات مردمی در زمینه اصلاح قبوض و 265 مورد کنتور خراب را از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان چرام دانست.

قوامی با بیان اینکه همکاری با دانش‌آموزان و دانشجویان جهت گذراندن دوره‌های کارآموزی در رأس امور این اداره است، خاطرنشان کرد: واگذاری تعداد 10 فقره انشعاب رایگان به مشترکین واجد شرایط که شامل خانواده شهدا، ایثارگران، جانباز و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی انجام گرفت.

رئیس آبفای شهرستان چرام در بخش دیگر صحبت‌های خود به وضعیت بهداشت و کنترل کیفی آب اشاره کرد و متذکر شد: انجام آزمایشات کلرسنجی روزانه بر روی شبکه‌ها و مخازن در نقاط مختلف شهر چرام 1440 مورد انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: در انجام آزمایشات میکروبی و نمونه‌برداری از تمام چاه‌ها و تنظیم صورت جلسات با مرکز بهداشت این شهرستان جهت کنترل کیفی آب در پایان هر ماه و دریافت جواب مطلوب از موارد و پی‌گیری‌های این اداره بوده است.

وی خرید یک دستگاه پرتابل جهت انجام تست کنتورهای خراب و کم کار را از خدمات صورت گرفته آبفای شهری چرام دانست.

انتهای پیام/82002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول