اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هیئت مدیره باشگاه صبا

استعفای رمضان بیگی پذیرفته شد

خبرگزاری فارس: هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با استعفای محسن رمضان بیگی از مدیرعاملی این باشگاه موافقت کرد.

استعفای رمضان بیگی پذیرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید رضا دهناد جمعه شب در حاشیه دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و گاز خوزستان که در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، اظهار کرد: باشگاه هرگز تمایلی به جدایی محسن رمضان بیگی از مدیرعاملی صبا نداشت اما ایشان اصرار داشتند که در این مسئولیت نباشند.

وی ادامه داد: البته محسن رمضان بیگی پیش از این هم اعلام کرده بود که قصد دارد در صورت موافقت اعضای هیئت مدیره از این مسئولیت کنار برود اما با توجه به اینکه این بار جدی‌تر تقاضای خود را مطرح کرد، هیئت مدیره نیز با جدایی ایشان موافقت کرد، اما قطعا از تجربیات ارزنده وی در راستای پیشبرد اهداف باشگاه صبا بهره خواهیم برد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: رمضان بیگی در شغل شریف معلمی تدریس می‌کند و به دلیل زمان کم، تصمیم به جدایی از باشگاه صبای قم را گرفت و این مهم در هیئت مدیره بررسی و تصمیم نهایی در خصوص این استعفا گرفته شد.

وی ابراز داشت: رمضان بیگی آنقدر زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در راستای اهداف باشگاه و رسیدن صبای قم به بهترین موقعیت خود در لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشت که به واقع هیچ یک از اعضای هیئت مدیره موافق جدایی وی نبودند اما ایشان اصرار داشت و هیئت مدیره با این موضوع موافقت کرد و اکنون قدردان زحمات وی هستیم.

دهناد اضافه کرد: تصمیم‌گیری درباره اینکه چه شخصی جانشین رمضان بیگی در مسئولیت مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم شود، این است که در راستای بومی‌سازی باشگاه از مدیر بومی استفاده کنیم و مدیرعامل جدید به زودی معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: قطعا تا قبل از بازی حساس روز دوشنبه با مس کرمان که قرار است از هفته هفدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شود مدیرعامل جدید صبای قم معرفی می‌شود.

محسن رمضان بیگی بعد از 17 ماه فعالیت در این مسئولیت به عنوان سرپرست روز سوم آبان ماه رسما به عنوان مدیرعامل معرفی شده بود اما خیلی زود به دلایل شخصی از این مسئولیت کناره‌گیری و استعفای خود را بعد از بازی صبا در مقابل راه آهن شهرری اعلام کرد.

انتهای پیام/78002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول