اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

جنبش دانشجویی ضد آمریکایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، گفت: جنبش دانشجویی انقلابی و ضد آمریکایی است.

جنبش دانشجویی ضد آمریکایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر غیبت کردن و بازی با آبروی دیگران را از گناهان کبیره دانست و از مردم و مومنان خواست با این مسئله برخورد کنند.

وی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید تکرار تهمت‌، غیبت و بازی با آبروی دیگران مستحق عذاب و بلای الهی است.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در جمع بسیجیان و برخى از فعالان طرح شجره طیبه صالحین که در هفته گذشته صورت گرفت، بسیار پر معنا و با نکات قابل استفاده فراوان بود.

وی در ادامه به 10 آذر سالروز شهادت آیت‏الله مدرس و روز مجلس‏ اشاره کرد و گفت: شهید مدرس از افتخارات کشور است و شخصیتی بود که در مقابل زورگویان و ستمگران ایستاد.

شیدایی با گرامیداشت یاد میرزا کوچک خان، وی را از روحانیون و افتخار استان نامید و تصریح کرد: میرزا کوچک خان عالمی شجاع، دارای معرفت و اهل فضل بود و در دوران حکام ستمگر و زورگو مانند دیگر شهدای اسلام در مقابل اجنبی ایستاد و مردانه به شهادت رسید.

وی در ادامه 12 آذر روز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را روز افتخار کشور خواند و ابراز کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین اسناد و نوشته بشر است.

خطیب جمعه سیاهکل، با تبریک 13 آذر روز بیمه به تلاشگران این عرصه، اذعان کرد: صنعت بیمه هر روز در کشور در حال پیشرفت است و باید برای جلب اطمینان مردم تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، جنبش دانشجویى را انقلابى و ضد آمریکایى‏ خواند و یادآور شد: دانشجویان در سال‏هاى پس از پیروزى انقلاب، خط مشى خود در زمینه مبارزه با استکبار جهانى به ویژه آمریکا را پیوسته حفظ کرده است و استوارى دانشجویان در دستیابى به‌حق ایران به فناورى صلح‏آمیز هسته‏اى با وجود تحریم‏هاى بین‌‏المللى و پایدارى و مقاومت در مقابل استکبار، ریشه در همان اصالت چندین دهه مبارزه دانشجویان مسلمان با استکبار جهانی دارد.

شیدایی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست برای تاسیس و راه‌اندازی مرکز پزشکی قانونی در شهرستان سیاهکل اهتمام بیشتری داشته باشند.

‏در مراسم نماز جمعه مذکور ستاد نماز جمعه سیاهکل از برگزیدگان مسابقه غدیر با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی کرد.

انتهای پیام/2300/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول