اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس:

جذب پزشکان متخصص در فاروج عزم مسئولان را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جذب پزشکان متخصص در فاروج عزم مسئولان را می‌طلبد.

جذب پزشکان متخصص در فاروج عزم مسئولان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج، هادی شوشتری در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های فاروج و شیروان گفت: جذب پزشکان متخصص در فاروج از مطالبات مردم بوده به گونه‌ای که اکنون به دلیل کمبود پزشک متخصص در این شهرستان بیماران به سایر شهرستان‌ها و استان‌ها مراجعه می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین از راه اندازی بیمارستان 24 تختخوابه فاروج در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اینکه طبق قول مساعد وزیر بهداشت و درمان مقرر شده تا اعتبار لازم برای تجهیز این بیمارستان اختصاص یابد، گفت: مردم فاروج در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این بیمارستان خواهند بود.

شوشتری همچنین از سازمان نظام پزشکی به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سازمان غیر دولتی نام برد و افزود: این تشکل پزشکی می‌تواند در راستای انجام وظیفه خود در راستای ارتقای سطح سلامت و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی نقش ویژه‌ای را ایفا کند.

گفتنی است،‌ در این نشست پزشکان قدرت الله نامدارپور، علی رجب‌پور به عنوان نمایندگان سازمان نظام پزشکی شیروان و فاروج برای پیگیری امورات مشاوره‌ای بهداشتی و درمانی و همچنین همکاری با نمایندگان قوچان و فاروج و شیروان انتخاب شدند.

انتهای پیام/63002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول