اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول 2 ماه اخیر صورت گرفت

نصب 1500 تابلوی علائم رانندگی در محورهای کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سخنگوی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از نصب 1500 تابلوی علائم رانندگی در محورهای این استان در دو ماه اخیر خبر داد.

نصب 1500 تابلوی علائم رانندگی در محورهای کهگیلویه و بویراحمد

مهران مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی این استان به صورت شبانه‌روزی در برطرف کردن مشکلات احتمالی در همه محورهای این استان فعالیت گسترده دارند، ابراز داشت: سعی ما بر این است که جاده‌ها و محورهای امنی در استان برای آمد و رفت هم‌استانی‌ها و مهمانان و مسافران داشته داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین منظور و برای ارتقاء ایمنی محورهای این استان در آبان‌ماه سال جاری در نقاط پرحادثه محور یاسوج به بابامیدان تعداد 300 عدد نیوجرسی نصب شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از محورهای ما در مناطق کوهستانی و حادثه‌خیز بوده تلاش بر این است که با انجام عملیات‌های راهداری مناسب میزان ایمنی راه‌ها را ارتقاء بخشیم.

مسعودی اضافه کرد: در دو ماه گذشته بیش از هزار و 500 عدد تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی توسط اکیپ‌های راهداری این استان مونتاژ و نصب شده است.

این مسئول در اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و با بارش برف و باران اکیپ‌های راهداری با آمادگی کامل در مسیرها حضور یافته و آماده ارائه خدمات به هموطنان خواهند بود.

مسعودی از هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در این استان برای امن کردن راه‌ها خبر داد و گفت: همه از پلیس‌راه و هلال‌احمر و اورژانس جاده‌ای و سایر عوامل به همراه اکیپ‌های راهداری در تعامل کامل برای ایجاد امنیت در جاده‌ها تلاش می‌کنند.

وی افزود: در این میان جایگاه رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما در راستای کمک به فرهنگ‌سازی و رعایت قوانین و مقرارت توسط شهروندان ممتاز و ویژه بوده و سعی ما بر این است که با همکاری رسانه‌ها در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای گام‌های مؤثری برداریم.

این مسئول اذعان داشت: به همین منظور اکنون بهترین نوع تعامل میان ما و رسانه‌ها به خصوص جراید و خبرگزاری‌ها در این استان وجود دارد.

انتهای پیام/2571/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول