اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم:

دشمن از حضور بسیجیان در میدان واهمه دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم گفت: امروز دشمنان از حضور بسیجیان در میدان و صحنه‌های مختلف واهمه و ترس دارند.

دشمن از حضور بسیجیان در میدان واهمه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین رضوانی در جمع بسیجیان عاشورایی گردان‌های بیت‏المقدس در شاهرود گفت: در روزهای اخیر مهم‌ترین اتفاقی که در منطقه رخ داد، پیروزی غزه بر رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه بود.

وی تصریح کرد: این پیروزی گواه آن است که رژیم صهیونیستی بیشتر از گذشته رو به زوال و نابودی است و گروه‌های مقاومت و اسلامی رو به پیشرفت هستند.

معاون سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم افزود: جنگ هشت روزه غزه نشان داد که اسرائیل توان مقابله با یک گروه کوچک چریکی را هم ندارد.

رضوانی ادامه داد: با این وضع، اسرائیل چگونه خواهد توانست بر سوریه و لبنان که از ارتش و امکانات نظامی برخوردار هستند، پیروز شود.

معاون سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج اکنون در جهان منتشر شده است، عنوان کرد: امروز دشمنان از فرهنگ بسیج و بسیجیان هراس دارند و این را می‌توان از حساسیتشان به فعالیت‌های بسیج در داخل کشور فهمید.

رضوانی با بیان اینکه امروز بسیج و بسیجیان مقتدر و آماده هستند، افزود: این هراسی که از فرهنگ بسیج در دل دشمن افتاده، در فرهنگ عاشورا نهفته است.

معاون سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا با جنگ نرم این فرهنگ را متزلزل کند اما این تلاش‌ها نتیجه معکوس داشته و عمق و عشق مردم به امام حسین (ع) امروز بیشتر شده است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود نیز پیش‏تر از آمادگی 10 گردان از بسیجیان شاهرود برای حضور در رزمایش «الی بیت‌المقدس» که با حضور 10 هزار بسیجی در سمنان برگزار شد، خبر داده بود.

انتهای پیام/2249/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول