اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سابق شاوور:

شاوور باید به شهرستان ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: بخشدار سابق شاوور گفت: بخش شاوور باید به شهرستان ارتقا یابد و در این باره مقدمات کار فراهم شده است.

شاوور باید به شهرستان ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عدنان الوان‌پور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید شاوور که با حضور مدیر کل تقسیمات کشوری استانداری خوزستان برگزاری شد، اظهار داشت: بخش شاوور با داشتن بیش از 70 هزار نفر جمعیت می‌تواند به شهرستان ارتقا پیدا کند و در این باره مقدمات کار فراهم شده است.

وی افزود: در این راستا تا کنون طرح مطالعاتی تهیه شده و موافقت استاندار خوزستان و مدیرکل تقسیمات کشوری و همچنین موافقت وزارت کشور اخذ شده و در حال حاضر برای تصویب تقدیم هیئت دولت شده است و امید است که مدیریت جدید و دیگر مسئولان شهرستان با پیگیری مستمر بتواند این مهم را محقق کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی بخش شاوور در حال حاضر کارهایی بسیار خوبی انجام شده است و باید مدیریت جدید در پیش برد این اقدامات تلاش بیشتری کند.

همچنین در این مراسم بخشدار جدید بخش شاوور نیز گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده در این مدت توسط مدیریت قبل باید برای پیشبرد اهداف و محقق کردن کارهای انجام شده گذشته بیش از بیش تلاش کرد.

عباس شوهانی افزود: بخش شاوور با داشتن گستردگی قابل ملاحظه توانمندی بسیاری خوبی در بخش کشاورزی دارد و امید است در آینده نزدیک بتوانیم زمینه رشد و رونق این بخش آن گونه که شایسته آن است شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم از زحمات عدنان الوان پور تجلیل شد و عباس شوهانی به مدت دو سال به عنوان بخشدار جدید بخش شاوور شهرستان شوش معرفی شد.

در این مراسم، فرماندار شوش، رئیس دفتر نماینده مردم شوش در مجلس و جمعی از مردم و مسئولان محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول