اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی استاندار قم:

95 درصد درآمدهای استانی محقق شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی استاندار قم از تحقق 95 درصدی درآمدهای استانی در سال جاری خبر داد.

95 درصد درآمدهای استانی محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سومین جلسه بررسی پروژه‌های مهر ماندگار استان قم به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

جواد دلاوری در این جلسه با اشاره به اولویت بندی اجرای طرح‌های عمرانی استان گفت: 28 پروژه مهر ماندگار در استان قم در حال اجرا است که تعدادی از این طرح‌ها از جمله پروژه مونوریل به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به بازدید یک روزه دستیار ویژه رئیس جمهور از طرح‌های مهر ماندگار استان، تصریح کرد:در جلسه امروز آخرین وضعیت اجرا و موانع احتمالی طرح‌های مهر ماندگار با ارائه گزارش دستگاه‌های مجری و پیمانکاران این طرح‌ها بررسی و اتخاذ تصمیم خواهد شد.

رضا دهناد معاون برنامه ریزی استاندار قم نیز در این جلسه از تحقق 95 درصدی درآمدهای استانی در سال جاری خبر داد و افزود: در زمینه تخصیص منابع استانی مشکل خاصی وجود نداشته و تأمین اعتبارات مصوب ملی  نیز با پیگیری‌های استان و مدیران محقق می‌شود.

انتهای پیام/2258/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول