اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهریز در مجلس:

دوچرخه سواری باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از دوچرخه باید به یک فرهنگ تبدیل شود و این کار باید ابتدا از ادارات آغاز شود.

دوچرخه سواری باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در کاروان دوچرخه سواری صبح و سلامت مهریز که همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس به میزبانی دفتر نماینده مجلس برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران این کاروان دوچرخه سواری، خواستار ترویج و فرهنگ سازی هر چه بیشتر ورزش دوچرخه سواری در مهریز شد.

وی اظهار داشت: استفاده از دوچرخه باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود و این کار باید ابتدا از ادارات و نهادهای دولتی آغاز شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: شهرستان قهرمان پرور مهریز که افتخارات زیادی را برای استان و کشور در ورزش دوچرخه سواری کسب کرده است، باید به عنوان پایلوت کشوری، دوچرخه سواری را به یک فرهنگ و عادت برای مردم نهادینه کند.

زارع‌زاده عنوان کرد: هفته آینده اگر در شهرستان مهریز باشم در این مراسم در کنار دوچرخه سواران رکاب خواهم زد و این افتخاری برای من است.

وی با قدردانی از صدا و سیمای مرکز یزد، انعکاس هر چه بیشتر برنامه‌های ورزشی را در رسانه ملی خواستار شد.

نماینده پنج شهرستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس گفت:  زهد، ساده زیستی و شجاعت شهید مدرس مهم‌ترین ویژگی این بزرگوار است و او بهترین الگو برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم است.

زارع‌زاده با بیان اینکه امروز اگر حکومتی به نام جمهوری اسلامی ایران داریم به برکت رشادت‌های مردانی همچون مدرس است، بیان کرد: روح بیداری، زمان‌شناسی، تیزهوشی و تقوای شهید مدرس عامل ورود به موقع وی به میدان و مخالفت با دستگاه ظالم آن زمان بود.

وی افزود: شهید مدرس سیاست و دیانت را با هم آمیخت و سیاست را در متن قوانین پیاده کرد و روحانیت را از تک بعدی بیرون آورده و وارد عرصه سیاسی و اجتماعی همه‌جانبه کرد.

انتهای پیام/90005/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول