اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم:

نمایشگاه‌های عکس موضوعی حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ‌از نمایشگاه‌های عکس موضوعی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، حمایت می‌کند.

نمایشگاه‌های عکس موضوعی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی اسماعیلی طبا پیش از ظهر امروز در جریان افتتاح نمایشگاه عکس ریشتر ویژه تصاویر عکاسان قمی از زلزله آذربایجان شرقی‌ گفت: یکی از تأثیرگذارترین فعالیت‌های هنری به ویژه در زمینه عکس ‌برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی است.

وی بیان کرد: همچنین در زمینه جشنواره‌های عکس، ‌در صورتی که از میان تصاویر موجود ‌تصاویری با سطح کیفی بالا و از لحاظ کمی نیز به مقدار لازم تهیه شود،‌ از این تصاویر برای برگزاری جشنواره عکس و به صورت کلی استفاده خواهد شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم‌ با اشاره به توانایی عکاسان قمی‌ در برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف‌ اذعان کرد: ارشاد استان قم ‌از عکاسانی که فعالیت‌های مناسب داشته باشند، حمایت می‌‌کند.

اسماعیلی‌طبا ضمن تقدیر از عکاسان برگزار کننده این نمایشگاه ‌ابراز داشت: چنین نمایشگاه‌هایی با توجه به اهمیت بالایی که دارند و همچنین به دلیل تلاش زیاد برگزار کنندگان آن، ‌نیازمند حمایت تبلیغ ویژه‌ای از سوی نهادهای مختلف است.

وی ساماندهی انجمن‌های هنری را یکی از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد استان دانست و اضافه کرد: سعی ما این است که انجمن‌های هنری استان از جمله انجمن عکاسان ‌به صورت منسجم و در مکانی خاص به فعالیت بپردازند.

در نمایشگاه ریشتر حجت الله عطایی، ‌محسن سعیدی، ‌وحید قاسمی زرنوشه، ‌محمد رفیعی موحد، ‌فرزانه پیری و نیکو شامخی‌ تصاویر خود از زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی را به نمایش گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه بیست قطعه تصویر در ابعاد 50 *70 و 20 قطعه تصویر نیز در ابعاد 30 * 45 به نمایش گذاشته شده است.

بازدید از این نمایشگاه که از هشتم تا سیزدهم ماه جاری برپاست‌ صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و 30 و عصرها از 17 تا 21 برای عموم آزاد است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه در نگارخانه فرهنگ، ‌واقع در خیابان دورشهر،‌ جنب اداره ارشاد اسلامی شهرستان قم برپا است.

انتهای پیام/2258/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول