اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بارندگی اخیر بهبهان صورت گرفت

امداد رسانی به 63 خانوار بهبهانی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: در بارندگی‌های اخیر به 63 خانوار شهری و عشایری این شهرستان امداد رسانی شد.

امداد رسانی به 63 خانوار بهبهانی

غلامرضا شهبازی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: پس از مشاهده شدت بارندگی و احتمال نیاز مردم به امدادرسانی، جمعیت هلال احمر بهبهان، اکیپ‌هایی را با تجهیزات لازم آماده کرد.

وی افزود: پس از گزارش‌های رسیده، امدادگران ما به نقاط مختلف شهری و عشایری رفته و به امدادرسانی به 63 خانوار که در آب گرفتار شده بودند، پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان ادامه داد: در این طرح 37 امدادگر، هشت پرسنل و 12 دستگاه خودروی سبک و سنگین حضور داشتند که طی عملیات‌هایی 25 نفر از کسانی که در آب گرفتار شده بودند را نجات دادند، یک مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد و سه نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی تصریح کرد: در این میان اقلامی نظیر پتو، کنسرو، چادر، پلاستیک، قند، برنج، موکت، روغن، چای، شکر، فانوس، صابون و ست بهداشتی، حبوبات، ست ظروف و چراغ والور میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

شهبازی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث ناگوار گذشته در محور بهبهان به رامهرمز و اهواز یک اکیپ هلال احمر با همکاری خودروهای سنگین تیپ دوم امام حسن مجتبی(ع) در این محور مستقر شده و در آماده‌باش کامل قرار گرفت که خوشبختانه با وجود حجم زیاد آب، سطح جاده دچار آبگرفتگی نشده و مشکل خاصی پیش نیامد.

انتهای پیام/72003/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول