اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان در واکنش به اظهارات شهردار:

سدهای آبخیزداری بهبهان سالم هستند/ استیضاح شهردار غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان در واکنش به اظهارات شهردار گفت: سدهای آبخیزداری بهبهان در بالادست منطقه شیخ معصومی کاملاً سالم هستند و معضل پیش آمده ناشی از به‌وجود آمدن مشکلی در یکی از سدهای کوچک ساخت شهرداری بود.

سدهای آبخیزداری بهبهان سالم هستند/ استیضاح شهردار غیرقانونی است

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص آبگرفتگی شدید منطقه شیخ معصومی این شهر اظهار داشت: در منطقه بالادست شیخ معصومی سه سد آبخیزداری وجود دارد که در حال حاضر نیز هر سه سالم هستند و مشکلی ندارند اما سال گذشته شهرداری برای مهار آب‌های سرریز شده از این سدها اقدام به ایجاد 2 سد کوچک خاکی کرد که در بارندگی روز گذشته یکی از آنها دچار مشکل شد.

وی افزود: این موضوع باعث ورود آب به منطقه شیخ معصومی شد و تعدادی از منازل را نیز دچار آبگرفتگی کرد.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: بلافاصله پس از این اتفاق با کمک همه دستگاه‌ها و حتی مردم مشکل ایجاد شده در آن منطقه و سد بالا دست به بهترین صورت مدیریت شد.

وی از بارش 73 میلیمتر باران طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: کل بارندگی سال گذشته بهبهان 256 میلیمتر بوده اما در فصل پاییز امسال حدود 193 میلیمتر باران باریده‌است.

باذلی‌محبوب خاطرنشان کرد: با آغاز بارندگی، ستاد بحران کاملاً آماده شده و به هر دستگاهی مأموریت‌های لازم داده شد و توانستیم به خوبی آب‌ها را مهار کنیم.

وی در خصوص ارسال نامه برکناری علیرضا بهادری شهردار بهبهان توسط شورای اسلامی این شهر به فرمانداری نیز گفت: این استیضاح از نظر مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان غیرقانونی است و ما نیز این نامه را به استاندار ارسال می‌کنیم تا وی نظر خود را در این باره بیان کند.

فرماندار بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: بنابر ماده 73 شوراها، مسیر استیضاح قانونی طی نشده است و به همین دلیل استیضاح و تعیین سرپرست جدید مورد قبول قانون نیست.

انتهای پیام/72003/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول