اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتفاق نادر در والیبال کشور، برتری 9 بر صفر شهرداری تبریز در ست اول

پیشگامان کویر یزد در تبریز برابر میزبانش به برتری دست یافت

خبرگزاری فارس: از هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور عصر دیروز تیم‌های شهرداری تبریز و پیشگامان کویر یزد به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پیشگامان کویر یزد به برتری سه امتیازی دست یافت.

پیشگامان کویر یزد در تبریز برابر میزبانش به برتری دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرداری تبریز در آغاز بازی را بسیار طوفانی آغاز کرد و تا امتیاز 9 بر صفر پیش افتاد که در پایان شهرداری توانست این ست را با امتیاز 25 بر 19  از آن خود کند اما در ست‌های دوم و سوم این تیم پیشگامان کویر یزد بود که بازی را در دست گرفت و در هر دو ست با برتری نسبی برابر حریف خود هر دو ست را با امتیازهای مشابه 25 بر 19 به سود خود پایان دهد.

در ست چهارم این دیدار دوباره این تیم شهرداری بود که بازی را در دست گرفت و تا امتیاز 20، پنج پوئن از حریف خود پیش بود که تیم پیشگامان کویر یزد در امتیازات پایانی با استفاده از تجارب بازیکنان و بازی با برنامه‌ای که در دستور کار خود قرار داد در نهایت با امتیاز 26 بر 24 به برتری در این ست دست یافت و در نهایت با برد 3 بر یک، سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.

تیم پیشگامان کویر یزد با کسب این پیروزی خارج از خانه 21 امتیازی شد و جای خود در صدر جدول مسابقات را حفظ کرد و تیم شهرداری تبریز با این شکست با 9 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول