اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

زیرساخت‌های منطقه ماسورا برای الحاق به شهر باید فراهم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به الحاق ماسور به شهر خرم‌آباد باید زیرساخت‌های عمرانی در این محل ایجاد شود.

زیرساخت‌های منطقه ماسورا برای الحاق به شهر باید فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم آقامحمدی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت ماسور خرم‌آباد اظهار داشت: با توجه به الحاق ماسور به شهر خرم‌آباد باید زیرساخت‌های عمرانی در این محل ایجاد شود.

وی افزود: شرکت آبفا باید نسبت به ترمیم و بهسازی شبکه آبرسانی و فاضلاب شهری در اسرع وقت در این منطقه اقدام کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین از مسئولان شهرداری خواست تا نسبت به اصلاح معابر، آسفالت کوچه‌ها، ایجاد جداول انتقال آب‌های سطحی و ارائه دیگر اقدامات عمرانی به راه‌های ماسور اقدام کند.

ایرج عبدی دیگر نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر لزوم ساماندهی مبلمان شهری و زیباسازی اصولی با چشم‌انداز و نگاه به آینده توسط شهرداری خواستار سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خرم‌آباد شد.

در ادامه فرماندار شهرستان خرم‌آباد طی گزارش به تشریح عمده مسائل و مشکلات موجود در حوزه شهری خرم‌آباد پرداخت و خواستار رسیدگی بیشتر و پیگیری برخی از مشکلات توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد.

مرتضی ولی‌پوری در این خصوص اذعان داشت: عمده مشکلات موجود در منطقه ماسور خرم‌آباد در حوزه عمرانی بوده که باید با برنامه‌ریزی دقیق، کار و تلاش مضاعف و پیگیری همه‌جانبه مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان در راستای برطرف نمودن این مسائل اقدام کرد.

فرماندار خرم‌آباد وجود مشکلات عمرانی در منطقه ماسور خرم‌آباد و سایر مناطق حاشیه‌ای شهر را به دلیل رشد و گسترش شهرنشینی و عدم توجه به قوانین شهرسازی ذکر کرد و گفت: در حال حاضر در سه منطقه ماسور، فلک‌الدین و قلعه سنگی که در گذشته جزء مناطق روستایی بوده و امروزه در محدوده شهری قرار گرفته‌اند، مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که لازم است، با کار و برنامه‌ریزی دقیق شرایط برای ارائه خدمات شهری به ساکنین این مناطق مهیا شود.

در ادامه این جلسه فرماندار، نمایندگان مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستان خرم‌آباد با حضور در منطقه ماسور از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مربوط به این منطقه قرار گرفته و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات و مسائل موجود اتخاذ شد.

انتهای پیام/2304/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول