اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

آمادگی 33 اکیپ راهداری زمستانی در محورهای برفگیر مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: در عملیات راهداری زمستانی امسال 291 نفر از راهداران در قالب 33 اکیپ راهداری زمستانی در راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول می‌شوند.

آمادگی 33 اکیپ راهداری زمستانی در محورهای برفگیر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید علی اسد از آمادگی راهداران این اداره کل برای عملیات راهداری زمستانی در سال جاری خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه عملیات راهداری زمستانی در سال جاری خیلی زودتر از زمان مورد نظر آغاز شده، ولی مجموعه راه و شهرسازی استان با تمامی امکانات و بسیج همه راهداران خود آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری زمستانی را در سطح محورهای برفگیر و کوهستانی دارد.

اسد با اشاره به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و به خصوص شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که کوچک‌ترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته صدمات جبران‌ناپذیری را به طور مستقیم و غیرمستقیم وارد خواهد ساخت.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های شبکه راهداری استان به ویژه برنامه‌ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت برخوردار است.

اسد با اشاره به اینکه راهداری زمستانی بخش مهم و قابل توجهی از وظایف بخش راهداری استان است افزود: مدیریت راهداری زمستانی به منظور ایجاد ترددی ایمن، پیوسته و روان در فصل زمستان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل برای انجام عملیات راهداری زمستانی افزود: در عملیات راهداری زمستانی امسال 291 نفر از راهداران سخت‌کوش و پرتلاش در قالب 33 اکیپ راهداری زمستانی و با 202 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در 3 هزار و 500 کیلومتر از راههای برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول خواهند بود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به نقش مؤثر ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری افزود: ماشین‌آلات و تجهیزات به روز و مدرن راهداری می‌تواند در انجام به هنگام و مطلوب راهداری زمستانی نقش مؤثر و مهمی را ایفا کنند.

اسد تجهیز راهدارخانه‌ها به وسایل و امکانات مورد نیاز، استفاده حداقلی از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه را ضروری دانست و اظهار داشت: در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی اداره کل و فرهنگ‌سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان امیدواریم امسال شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سطح راه‌های استان باشیم.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول