اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شهردار دابودشت مازندران در راه فریدونکنار

خبرگزاری فارس: پس از استعفای رضوی‌نوا شهردار سابق فریدونکنار از این سمت، اعضای شورای اسلامی این شهر به فکر انتخاب شهرداری مجرب برای این شهر هستند که حسن یحیی‌پور شهردار فعلی دابودشت مازندران یکی از گزینه‌های جدی آنها است.

شهردار دابودشت مازندران در راه فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل انتخاب شهردار یکی از مهم‌ترین تصمیمات و وظایف اعضای شورای اسلامی شهر در کشور است که پس از استعفای شهردار و یا برکناری آن این تصمیم می‌تواند برای مردم مفید و مؤثر باشد.

البته شورای اسلامی شهرهای مازندران نیز هر از چند گاهی برای انتخاب شهردار با یکدیگر به بحث و مشورت می‌پردازند که چندی پیش این قضیه در شهر ساری به کار خود پایان داد و هم‌اکنون در فریدونکنار در حال انجام است.

حدود 20 روز گذشته خبر استعفای رضوی‌نوا شهردار سابق فریدونکنار در رسانه‌ها انعکاس پیدا کرد و پس از تائید این استعفا توسط اعضای شورای شهر، آنها بلافاصله دست به کار شدند تا بهترین گزینه را برای این شهر زیبا و ساحلی انتخاب کنند.

شورانشینان فریدونکنار در ادامه رایزنی‌های خود برای انتخاب شهردار حدود 15 روز است که کار مذاکره را با حسن یحیی‌پور شهردار جوان و پرتلاش دابودشت مازندران آغاز کردند.

نظر سه نفر از اعضای شورای شهر فریدونکنار برای در اختیار گرفتن یحیی‌پور برای سکان شهرداری این شهر مثبت است ولی دو عضو دیگر این شورا ساز مخالف می‌نوازند البته این امر طبیعی است زیرا در انتخاب شهرداران گذشته این شهر چنین اتفاق افتاده و احتمالا برای انتخاب سید حسین رضوی‌نوا و حمیدرضا ربیع‌پور نیز تنها سه رأی شورا‌نشینان مثبت بود و شهردار با سه رأی بر مسند شهرداری نشست.

اصرار شورا‌نشینان فریدونکنار بر روی یحیی‌پور باعث شده تا شهردار فعلی شهر دابودشت مازندران نظر هر پنج عضو شورای شهر را شرط اصلی فعالیتش عنوان کند و بگوید با موافقت هر پنج عضو شورای شهر مسئولیت شهرداری را بر عهده می‌گیرد.

البته حضور پنج ساعت یکی از اعضای مخالف شورای اسلامی شهر فریدونکنار در شهرداری دابودشت که از 9 صبح تا 14 بعد از ظهر هفته گذشته گزارش شد در نوع خود جالب توجه بوده و در جای خود سؤال برانگیز است.

در بیان سوابق کاری حسن یحیی‌پور می‌توان گفت که او بیش از چهار سال به عنوان دومین شهردار دابودشت در حال خدمت و فعالیت است و در شهر مازندران در زمان مسئولیتش توانسته پیشرفت‌های زیادی را به خود ببیند.

یحیی‌پور بعد از برکناری علیزاده از شهرداری آمل که یکی از کلان‌شهرهای مازندران محسوب می‌شود به عنوان گزینه جدی شورانشینان این شهر مطرح بوده و همچنین یک سال و نیم گذشته نیز یکی از گزینه‌های شهرداری رامسر مطرح شده و حتی با دعوت شورانشینان این شهر در جلسه رسمی آنها شرکت داشته است.

باید منتظر بود و دید تا اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار می‌توانند فردی شایسته و لایق را به عنوان شهردار این شهر به مردم معرفی کنند و در اواخر مدت خدمت خود این کشتی متلاطم را به سرمنزل مقصود برسانند.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول